Partnerzy

Wyszukiwarka

Samorząd
Weekends in Gdańsk!

Wystartowała kampania promocyjna Gdańska. Akcja skierowana jest do zagranicznych turystów. „Week ends in Gdańsk!” to hasło nowej kampanii stolicy województwa pomorskiego, która ma zachęcić turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku. Spot promocyjny, będący kluczowym elementem akcji, zrealizowano w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce […]

Redakcja
2017-09-14
1 minuta czytania

Wystartowała kampania promocyjna Gdańska. Akcja skierowana jest do zagranicznych turystów. „Week ends in Gdańsk!” to hasło nowej kampanii stolicy województwa pomorskiego, która ma zachęcić turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku. Spot promocyjny, będący kluczowym elementem akcji, zrealizowano w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą. Bohaterami spotu są ludzie w różnym wieku, którzy podczas pobytu w Mieście Wolności spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Fabułę uzupełnia utwór muzyczny, który został skomponowany specjalnie przez Marka Kuczyńskiego, cenionego, gdańskiego twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej. W kampanii, której zasięg szacowany jest na około 15 000 000 kontaktów z przekazem reklamowym na wybranych rynkach zagranicznych, organizatorzy stawiają przede wszystkim na internet.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl