Wystartowała kampania promocyjna Gdańska. Akcja skierowana jest do zagranicznych turystów. „Week ends in Gdańsk!” to hasło nowej kampanii stolicy województwa pomorskiego, która ma zachęcić turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku. Spot promocyjny, będący kluczowym elementem akcji, zrealizowano w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce […]
Redakcja
2017-09-14
1 minuta czytania
Wystartowała kampania promocyjna Gdańska. Akcja skierowana jest do zagranicznych turystów. „Week ends in Gdańsk!” to hasło nowej kampanii stolicy województwa pomorskiego, która ma zachęcić turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku. Spot promocyjny, będący kluczowym elementem akcji, zrealizowano w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą. Bohaterami spotu są ludzie w różnym wieku, którzy podczas pobytu w Mieście Wolności spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Fabułę uzupełnia utwór muzyczny, który został skomponowany specjalnie przez Marka Kuczyńskiego, cenionego, gdańskiego twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej. W kampanii, której zasięg szacowany jest na około 15 000 000 kontaktów z przekazem reklamowym na wybranych rynkach zagranicznych, organizatorzy stawiają przede wszystkim na internet.