Partnerzy

Wyszukiwarka

Samorząd
Rekordowe molo

W ostatnią niedzielę września zakończyła się sprzedaż biletów na sopockie molo. Łączna ilość płatnych wejść w sezonie letnim to 1.174.361, czyli o prawie 5 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Przez ostatnie cztery sezony letnie ilość płatnych wejść na molo przekraczała milion i regułą stało się, iż każdy kolejny, był lepszy od poprzedniego. Wyjątkiem był […]

Redakcja
2019-10-01
1 minuta czytania

W ostatnią niedzielę września zakończyła się sprzedaż biletów na sopockie molo. Łączna ilość płatnych wejść w sezonie letnim to 1.174.361, czyli o prawie 5 proc. więcej niż w ubiegłym roku.


Przez ostatnie cztery sezony letnie ilość płatnych wejść na molo przekraczała milion i regułą stało się, iż każdy kolejny, był lepszy od poprzedniego. Wyjątkiem był rok 2017 – wówczas bardzo deszczowy wrzesień przyczynił się do pogorszenia statystyk.
W tym sezonie tradycji stało się zadość i odnotowany został kolejny rekord. Co więcej, w trzech kolejnych miesiącach (od czerwca do sierpnia) molo zanotowało najlepsze wyniki w całej dekadzie i nawet wrzesień, który ponownie nie rozpieszczał nas pogodą, okazał się gorszy tylko od najlepszego w tej dekadzie, zeszłorocznego.
Można więc stwierdzić, że molo podtrzymuje swój status największej i najchętniej odwiedzanej atrakcji sopockiego kurortu. Z pewnością sprzyja temu także bogata oferta rozrywkowa. Molo w sezonie jest miejscem wielu wydarzeń kulturalnych, jak: Kino Letnie, Sopot Molo Jazz Festival, spektakle Mololo i Baltic Souvenir, koncerty w muszli i wiele innych.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl