Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
Luxury Night po raz 7!

Po dwóch latach przerwy w Starym Maneżu w Gdańsku odbyło się jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń roku – Luxury Night. To tu tworzą się trendy na przyszłe lata! Tradycyjnie organizator imprezy Bank Citi Handlowy oraz główny partner tego przedsięwzięcia NDI Development zadbali, by nie zabrakło prezentacji najnowszych, luksusowych produktów i usług. Goście bawili się także podczas […]

Redakcja
2022-11-21
4 minuty czytania

Po dwóch latach przerwy w Starym Maneżu w Gdańsku odbyło się jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń roku – Luxury Night. To tu tworzą się trendy na przyszłe lata! Tradycyjnie organizator imprezy Bank Citi Handlowy oraz główny partner tego przedsięwzięcia NDI Development zadbali, by nie zabrakło prezentacji najnowszych, luksusowych produktów i usług. Goście bawili się także podczas występu satyryka Marcina Dańca oraz mieli czas na inspirujące rozmowy kuluarowe.

– Jesteśmy dumni, że razem z naszym głównym partnerem NDI Development, znów możemy tworzyć przestrzeń do interesujących spotkań ludzi biznesu. To tu poznajemy najciekawsze produkty z segmentu premium, toczymy rozmowy ze swoimi stałymi klientami oraz poznajemy nowych partnerów biznesowych. Cieszę się, że kolejna edycja Luxury Night obfitowała w tyle ważnych spotkań i rozmów – mówi Łukasz Stybner,  Dyrektor Regionalny Segmentu Klientów Zamożnych w Banku Citi Handlowy, który jest głównym organizatorem imprezy.

 Wyjątkowy wieczór rozpoczęły prezentacje partnerów Luxury Night. Dużym zainteresowaniem cieszyła się m.in. premiera dwóch nowych, nadmorskich inwestycji NDI Development – Rezydencji Merwede oraz Jagiellońskiej 13.

 – To dla nas duża radość, że w tak zacnym gronie możemy się pochwalić naszymi nowymi, naprawdę wyjątkowymi projektami. To inwestycje unikalne na rynku nieruchomości. Ekskluzywna Rezydencja Merwede powstaje o krok od plaży, w pierwszej linii brzegowej w Gdańsku Brzeźnie. Jest doskonałą propozycją spełniającą potrzeby nabywców poszukujących „second home”, jak również dla inwestorów szukających projektów pod wynajem. Z kolei prestiżowa Jagiellońska 13 w Gdańsku, zlokalizowana 900 metrów od Zatoki Gdańskiej, jest idealna jako miejsce docelowe dla aktywnych rodzin z dziećmi, singli poszukujących miejskiej infrastruktury oraz jako inwestycja pod najmem długoterminowy – podkreślał Bartłomiej Oset, Wiceprezes firmy NDI Development, która jest głównym partnerem imprezy.

 Tradycyjnie wśród gości byli także przedstawiciele marek luksusowych samochodów, usług czy nieruchomości. Po raz pierwszy na Luxury Night zaprezentowało się m.in. Call&Fly, lider na polskim rynku w branży taksówek powietrznych, który oferuje prywatne przeloty samolotami i śmigłowcami – od niedużych 3 osobowych samolotów jednosilnikowych po kilkunastoosobowe samoloty z zasięgiem europejskim i transatlantyckim. Ich ofertę dopełniają śmigłowce doskonałe do niedalekich podróży po Polsce, które wylądują wszędzie tam, gdzie nie ma w pobliżu lotniska.

[envira-gallery id="15461"]

 Stałym punktem Luxury Night jest też część artystyczna. Tym razem pokaz dał słynący ze znakomitego kontaktu z publicznością Marcin Daniec. Jego program kabaretowo-muzyczny był na najwyższym poziomie. Goście bawili się również podczas koncertu Agnieszki Korbolewskiej. Nie zabrakło wyjątkowych konkursów z nagrodami – do wygrania był m.in. lot nad Warszawą od Call&Fly czy voucher na zabiegi medycyny estetycznej Anny Butowskiej. Nie obyło się oczywiście także bez rozmów i spotkań kuluarowych sprzyjających nawiązywaniu nowych, ciekawych relacji.

 – Niebagatelnym walorem Luxury Night jest to, że co roku pojawiają się tu także nowi partnerzy i nowe, luksusowe produkty. Tworzy się szczególna przestrzeń networkingowa. Kreowane są trendy na kolejne lata. Już nie mogę doczekać się kolejnej edycji tego wydarzenia – mówi Bartłomiej Oset, Wiceprezes NDI Development.

Z kolei Przemysław Kisielewski, Dyrektor Zespołu Opiekunów Klienta Zamożnego w  Banku Citi Handlowy dodaje: – Bardzo nas cieszy, że Luxury Night na stałe wpisała się w kalendarz trójmiejskich imprez biznesowych. Jej pierwsza edycja odbyła się w 2013 roku. Dziś impreza sama w sobie stanowi prestiżową i rozpoznawalną markę. Mam nadzieję, że z każdą kolejną jej odsłoną będzie coraz bardziej interesująca, coraz lepsza, przyciągnie coraz więcej prestiżowych usług i produktów.

Od 2016 roku wydarzenie odbywa się w Starym Maneżu. Partnerami tegorocznego przedsięwzięcia byli Auto Fus Group, Call&Fly, Medycyna Estetyczna Anna Butowska, Mielżyński, KAISER Patisserie, Moroccanoil. Patroni medialni to portal trojmiasto.pl, Magazyn Prestiż, Magazyn Pomorski i Ekspres Biznesu.

Tekst: Joanna Symeryak Zdjęcia: Krzysztof Witecki

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl