Zdobywanie wiedzy, nawiązywanie nowych kontaktów, czy wspólna zabawa – tak wyglądała czwarta konferencja „Zmieniamy oblicze biur rachunkowych”, która zgromadziła właścicieli biur rachunkowych z całej Polski.
Zdobywanie wiedzy, nawiązywanie nowych kontaktów, czy wspólna zabawa – tak wyglądała czwarta konferencja „Zmieniamy oblicze biur rachunkowych”, która zgromadziła właścicieli biur rachunkowych z całej Polski.
Zdobywanie wiedzy, nawiązywanie nowych kontaktów, czy wspólna zabawa – tak wyglądała czwarta konferencja „Zmieniamy oblicze biur rachunkowych”, która zgromadziła właścicieli biur rachunkowych z całej Polski.
Podczas tego kilkudniowego wydarzenia w Hotelu Almond nie brakowało wielu interesujących prelekcji, podczas których uczestnicy mogli zdobyć cenną wiedzę. Poruszano takie kwestie jak: siła networkingu, sposoby na sprzedawanie usług biura rachunkowego, czy sawoir vivre w biznesie.
Natomiast Henryka Bochniarz opowiadała o roli kobiet w biznesie, życiu publicznym oraz polityce. Organizatorki konferencji idą z duchem czasu i jedno z wystąpień dotyczyło automatyzacji w biurze rachunkowym, a drugie korzyści z wykorzystania sztucznej inteligencji.
Organizatorki Joanna Głowacka i Żaneta Hejne
– Jesteśmy zadowolone z tegorocznej konferencji, która należy do największych wydarzeń w tej branży w Polsce. Oprócz wiedzy merytorycznej zapewniłyśmy niezapomnianą część rozrywkową, która stanowiła znakomite dopełnienie całości. Nie zwalniamy tempa i już pracujemy nad pomysłami na kolejną edycję konferencji w przyszłym roku. Podniosłyśmy sobie wysoko poprzeczkę i chcemy stale się rozwijać – przyznawała Joanna Głowacka, właścicielka Kancelarii Rachunkowej Profit. Ponadto, wspólnie z Żanetą Hejne – właścicielką Kancelarii Usług Księgowych Hejne, organizuje konferencję „Zmieniamy oblicze biur rachunkowych”.
Oprócz dużej dawki wiedzy merytorycznej zadbano też o chwile wytchnienia dla uczestników, a jednym ze sposobów były interesujące warsztaty malowania obrazów przy winie, a jedna z wieczornych kolacji oraz impreza w stylu Barbie & Ken były okazją do integracji i zdobywania nowych kontaktów.
Inna z kolacji odbyła się w wyjątkowym miejscu, jakim jest Muzeum II Wojny Światowej, podczas której uczestnicy mogli wysłuchać wystąpienia gościa specjalnego Grzegorza Kordka o różnicach między kobietami a mężczyznami. Przy tym nie brakowało śmiechu, ale też cennych przemyśleń. Natomiast dodatkową atrakcją była sesja jogi, która została zorganizowana ostatniego dnia konferencji.
Patronem medialnym wydarzenia jest Express Biznesu.
[envira-gallery id="26920"]