Działa na hiszpańskim rynku deweloperskim od ponad 20 lat. Alberto Lozano Muñoz, Director comercial IkoniaGroup, opowiada o własnych początkach w tej branży oraz o największej inwestycji, jaką jest The Kos.

Działa na hiszpańskim rynku deweloperskim od ponad 20 lat. Alberto Lozano Muñoz, Director comercial IkoniaGroup, opowiada o własnych początkach w tej branży oraz o największej inwestycji, jaką jest The Kos.
Działa na hiszpańskim rynku deweloperskim od ponad 20 lat. Alberto Lozano Muñoz, Director comercial IkoniaGroup, opowiada o własnych początkach w tej branży oraz o największej inwestycji, jaką jest The Kos.
Którą z dotychczasowych inwestycji uważa Pan za najbardziej udaną?
The Kos to jedna z inwestycji IkoniaGroup, która wywołała największe emocje i odniosła największy sukces na Costa del Sol. Jest to projekt w wyjątkowej lokalizacji, El Higuerón we Fuengiroli. Cechuje się też wyjątkowymi walorami m.in. z luksusową strefą spa, siłownią oraz w całości podgrzewanym domem w zabudowie szeregowej na 3-4 poziomach, zaledwie 500 m od piaszczystej plaży.

Co wyróżnia Państwa na tle innych konkurentów na hiszpańskim rynku nieruchomości?
Jesteśmy firmą zaangażowaną w obsługę naszych klientów. Towarzyszymy im na każdy etapie realizacji danych projektów, ale także po całym procesie. Przy tym działamy w przejrzysty w sposób, zapewniając jak największe zaufanie oraz bezpieczeństwo. Takim sposobem działania dążymy do utrzymania bliskich relacji. Myślę, że jedną z rzeczy, która nas wyróżnia na tle innych konkurentów, jest oferowany przez zakres usług. Mam tu na myśli modyfikacje i ulepszenia domów z IkoniaDesign, usługi dekoracyjne i projektowania wnętrz z IkoniaIlusionarte, usługi wynajmu z IkoniaRentals, usługi odsprzedaży z IkoniaState, a nawet sprzątanie, podłączenie prądu oraz wody, usługi concierge itp. z IkoniaServices.
Jak udało się Panu osiągnąć obecną pozycję na rynku?
Zaczynałem jako niezależny agent nieruchomości w moim rodzinnym mieście (Antequera, Malaga) w 2005 roku. Dzięki mojemu ojcu, który całe życie spędził w branży nieruchomości, zdobyłem ogromną wiedzę na ten temat. Dało mi to możliwość wprowadzenia na rynek nowej inwestycji budowlanej i odejścia od nieruchomości z rynku wtórnego. Od tego czasu moje życie zawodowe zawsze kręciło się wokół budowy nowych domów, procesu, który ekscytuje przyszłych właścicieli oraz nas, osoby z branży, które dbają o to, aby domy spełniały wymagania stawiane przez naszych klientów.

Jakie są obecne inwestycje IkoniaGroup w Hiszpanii?
Posiadamy kilka inwestycji w całej Hiszpanii. Znajdujemy się w Madrycie, Alicante, Walencji, Murcji, Maladze, Getafe i Marbelli, gdzie posiadamy nieruchomości o wartości ponad 10.000.000 euro.
Proszę zdradzić plany inwestycyjne na przyszłość.
Chcemy nadal rozwijać markę i jej pozycję w Hiszpanii, ale także na arenie międzynarodowej, aby budować większe zaufanie i pozycję w sektorze nieruchomości.
Rozmawiał: Przemysław Schenk
fot. 4Costas Inmobiliaria Real Estate

