Uniwersytet Gdański znalazł się na podium w aż trzech kategoriach w XII edycji konkursu Genius Universitatis 2025, skierowanego do wszystkich polskich szkół wyższych.
Uniwersytet Gdański znalazł się na podium w aż trzech kategoriach w XII edycji konkursu Genius Universitatis 2025, skierowanego do wszystkich polskich szkół wyższych.
Uniwersytet Gdański znalazł się na podium w aż trzech kategoriach w XII edycji konkursu Genius Universitatis 2025, skierowanego do wszystkich polskich szkół wyższych.
Do tegorocznej edycji zgłosiły się 32 uczelnie, które zaprezentowały 95 prac konkursowych w dziewięciu kategoriach. Prace konkursowe oceniła kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr. hab. Artura Krajewskiego.
Działania marketingowe i promocyjne przygotowane przez Centrum Komunikacji i Promocji Uniwersytetu Gdańskiego zostały docenione w trzech z nich: 1. miejsce w kategorii Reklama prasowa za kampanię „Wspomnień nie wygenerujesz. Stworzysz je u nas”; 1. miejsce w kategorii Genius AD za kampanię promującą BaltArctic Research Cruise; 3. miejsce w kategorii Film promocyjny za kampanię „Wspomnień nie wygenerujesz. Stworzysz je u nas”.
Kampania wizerunkowa „Wspomnień nie wygenerujesz. Stworzysz je u nas” była jedyną w Polsce kampanią AI zastosowaną przez uczelnię wyższą. Stanowi całkowicie nowe podejście do promocji uczelnianej placówki. Była skupiona na prawdziwych emocjach, tych pozytywnych oraz negatywnych.
Przemysław Schenk / Julia Bereszczyńska/CKiP
fot. Julia Bereszczyńska/CKiP