Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
PROFESJONALIZM indywidualizm JAKOŚĆ od 40 lat

Z Józefem Hallerem, wiceprezesem spółki Serwis Haller sp. z o.o., która jest najstarszym przedstawicielem Opla w Polsce rozmawia Zdzisława Mochnacz. Serwis Haller Sp. z o.o. jest najstarszym przedstawicielem Opla w Polsce. Od 40 lat z sukcesami działa na trójmiejskim rynku motoryzacyjnym. Co jest najważniejsze, aby osiągnąć sukces w tej branży? Aby oferować naszym klientom najwyższą […]

Redakcja
2017-09-06
3 minuty czytania

Z Józefem Hallerem, wiceprezesem spółki Serwis Haller sp. z o.o., która jest
najstarszym przedstawicielem Opla w Polsce rozmawia Zdzisława Mochnacz.

Serwis Haller Sp. z o.o. jest najstarszym przedstawicielem Opla w Polsce. Od 40 lat z sukcesami działa na trójmiejskim rynku motoryzacyjnym. Co jest najważniejsze, aby osiągnąć sukces w tej branży?

Aby oferować naszym klientom najwyższą jakość usług, Serwis Haller łączy najważniejsze elementy biznesu motoryzacyjnego – sprzedaż samochodów nowych (osobowych i dostawczych) oraz używanych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, dystrybucję części zamiennych, usługi finansowe, ubezpieczenia, a także naprawy blacharsko-lakiernicze. Naszą przewagą konkurencyjną jest połączenie wszystkich tych elementów szczegółowo opracowanymi procesami, zgodnie z długofalową filozofią i strategią firmy. We wszystkich działaniach staramy się na każdym kroku pamiętać, że najważniejszy jest klient i to, aby zawsze wychodził od nas usatysfakcjonowany.

Głównym celem Serwisu Haller jest…

…utrzymanie najwyższego standardu obsługi klienta poprzez nieustanne doskonalenie umiejętności naszych pracowników i wykorzystywanie ponad 40-letniego doświadczenia w branży. Zależy nam na tym, aby Serwis Haller kojarzony był z profesjonalizmem, najlepszą jakością i indywidualnym podejściem do każdego klienta.

Tytuł doktora z zakresu zarządzania, z pewnością pomaga w nowocześnie prowadzonym biznesie. Inne istotne cechy to?

Przede wszystkim konsekwencja. Jeśli wszystkie, nawet drobne działania i decyzje, wpisane są w długofalową strategię firmy to ich konsekwentna implementacja pozwala na doskonalenie biznesu. Istotna jest również umiejętność słuchania – zarówno pracowników, jak i klientów, stąd też zależy nam na prowadzeniu częstych i dokładnych badań satysfakcji. Staram się również jak najczęściej wychodzić do naszych klientów, aby uzyskać informacje zwrotne bezpośrednio od nich.

Zasiada Pan w zarządzie Europejskiego Stowarzyszenia Dealerów Opla. Do czego zobowiązuje to stanowisko ?

Europejskie Stowarzyszenie Dealerów Opla czyli EURODA – reprezentuje około 4000 Dealerów Opla/Vauxhalla zatrudniających łącznie ponad 50 tysięcy osób w Europie. Jest organizacją powołaną do reprezentowania wszystkich jej członków w zakresie procesów doradczych, decyzyjnych, a także w nieustającym rozwoju i budowaniu relacji pomiędzy centralą Opla a jej dealerami. Aby możliwie najbardziej efektywnie pracować na rzecz swoich członków, łączymy wspólne cele dla wszystkich rynków. Dodatkowo, jako delegat Dealerów, uczestniczę w Europejskiej Radzie Dealerów przy Opel Europe.

Proszę w kilku słowach zaprosić do swoich Salonów w Trójmieście i Elblągu.

Zgodnie z credo Opla – „Przyszłość należy do wszystkich” proponujemy naszym klientom samochody, które wraz z rozwojem nowych technologii dostosowują się do kierowców, a nie odwrotnie. Jeśli szukają Państwo idealnego dopasowania samochodu do Państwa potrzeb, profesjonalizmu i kompleksowej znajomości marki, serdecznie zapraszamy do salonów Opel Serwis Haller.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl