Gdańska firma LPP otworzyła pierwszy salon marki Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. m kw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Debiut flagowej marki LPP na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata ma być kolejnym etapem realizowania globalnych aspiracji i ważnym krokiem w międzynarodowej ekspansji polskiej […]
Redakcja
2017-09-08
2 minuty czytania
Gdańska firma LPP otworzyła pierwszy salon marki Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. m kw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Debiut flagowej marki LPP na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata ma być kolejnym etapem realizowania globalnych aspiracji i ważnym krokiem w międzynarodowej ekspansji polskiej firmy. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim – Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów – mówi Marek Piechocki, Prezes LPP SA. Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku. Brytyjskim klientom Reserved zaoferuje specjalnie zaprojektowaną kolekcję ubrań i dodatków, w których przemyca wątki polskiej kultury i wzornictwa. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl, łącząc lekkość i elegancję z elementami bardziej awangardowymi. Oferta obejmuje pełen asortyment Reserved, czyli kolekcję damską, męską oraz dziecięcą. Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”. Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. m /kw., została zaaranżowana na jednym poziomie. Całość ma sprawiać wrażenie lekkości, elegancji i nowoczesności.