Firma LPP rozwija się we wszelkich obszarach biznesu. Ów dynamiczny rozwój pozwala wspierać ważne organizacje. W ostatnich 20 latach wartość pomocy charytatywnej dla ponad 1000 organizacji przekroczyła 20mln złotych. Tylko w roku minionym LPP przelało na konta potrzebujących 1.5mln złotych. Okazuje się, że finansowa pomoc nie jest jedyną na którą mogą liczyć najbardziej potrzebujący. Garść […]
Redakcja
2019-02-18
2 minuty czytania
Firma LPP rozwija się we wszelkich obszarach biznesu. Ów dynamiczny rozwój pozwala wspierać ważne organizacje. W ostatnich 20 latach wartość pomocy charytatywnej dla ponad 1000 organizacji przekroczyła 20mln złotych. Tylko w roku minionym LPP przelało na konta potrzebujących 1.5mln złotych. Okazuje się, że finansowa pomoc nie jest jedyną na którą mogą liczyć najbardziej potrzebujący.
Garść statystyk
850 godzin – tyle czasu przepracowało 150 wolontariuszy zatrudnionych przez firmę LPP w roku 2018. Intensywna praca wolontariuszy była jednym z elementów kompleksowego i autorskiego programu społecznego. Program ten pozwolił na szeroko zakrojoną zbiórkę odzieży. W ubiegłym roku blisko 80 tysięcy sztuk odzieży trafiło w ramach wsparcia charytatywnego do najbardziej potrzebujących. Niespełna pół tony odzieży będącej pokłosiem zbiórki w salonach zyskało drugą młodość trafiając do rąk osób znajdującej się w trudnej sytuacji życiowej. Efektem dobroczynnej działalności marki stało się powołanie „Fundacji LPP”, która została założona w grudniu 2017 roku. Jak podkreślają twórcy fundacji – jej celem jest przede wszystkim pomoc ludziom w trudnej sytuacji życiowej oraz ochrona zdrowia. Działania fundacji skierowane względem młodzieży oraz dzieci wykluczonych społecznie.
Kreatywność ponad wszystko
Szeroko zakrojone działania fundacji znajdują odzwierciedlenie nie tylko w kwestii zbiórki odzieży. Pod skrzydłami organizacji znajduje się ponadto wiele instytucji zdrowotnych. Doskonałym przykładem dobroczynnych działań wolontariuszy jest wsparcie szpitala Copernicus w Gdańsku. Ręce wolontariuszy walnie przyczyniły się do wyremontowania tamtejszego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci. Pracownicy LPP ponadto opracowali projekt stworzenia bajkowych sufitów na których głównymi motywami okazały się być bohaterowie z popularnych bajek. Na kreatywność osób tworzących organizację zwraca uwagę wiceprezes Fundacji LPP i koordynatorka ds. CSR – Anna Miazga.
„Naszym wolontariuszom nie brakuje silnych rąk, inwencji twórczej i środków finansowych by pokolorować codzienność najmłodszych pacjentów…”
Najlepszym dowodem profesjonalnego podejścia do wszelkich obszarów biznesu oraz działalności charytatywnej gdańskiej firmy LPP jest fakt, iż na tegorocznej Gali Evening 2019 organizowanej przez Pracodawców Pomorza w ręce założycieli tytułowej firmy powędruje prestiżowa nagroda specjalna – „Złoty Oxer”, która stanowi uhonorowanie i docenienie dotychczasowych dokonań przedsiębiorstwa.