Partnerzy

Wyszukiwarka

Motoryzacja
Pierwszy w Europie salon AMG

W Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 493 otwarty został pierwszy w Europie salon AMG. Sąsiaduje on bezpośrednio z nowym salonem Mercedes-Benz. Trwająca od października 2016 roku inwestycja dobiegła właśnie końca. Salon oficjalnie rozpoczął swoją działalność od 4 lutego 2019 roku. AMG Brand Center Gdańsk to dwukondygnacyjny salon w którym eksponowanych jest 16 samochodów. Parter to część […]

Redakcja
2019-02-25
2 minuty czytania

W Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 493 otwarty został pierwszy w Europie salon AMG. Sąsiaduje on bezpośrednio z nowym salonem Mercedes-Benz. Trwająca od października 2016 roku inwestycja dobiegła właśnie końca. Salon oficjalnie rozpoczął swoją działalność od 4 lutego 2019 roku.

AMG Brand Center Gdańsk to dwukondygnacyjny salon w którym eksponowanych jest 16 samochodów. Parter to część o charakterze bardziej “przystępnych” modeli AMG – takich jak SUV’y GLC, GLE oraz GLS, a także modeli podstawowych – jak A35 czy CLA45. Drugie piętro to strefa “eventowa” z dużą przestrzenią i ekspozycją najdroższych samochodów. Tam też znajduje się charakterystyczny element salonu – tak zwane “oko” (AMG Eye). To duże okno wystawowe, skierowane w stronę Alei Grunwaldzkiej. AMG Brand Center Gdańsk to czwarty tego typu obiekt, po Tokio, Pekinie i Sydney, na świecie.

Katarzyna Graj
Specjalista ds. Marketingu
Mercedes-Benz Witman i AMG Brand Center Gdańsk

Zarówno salon Mercedes-Benz Witman jak i AMG Brand Center Gdańsk to dla nas wielka radość, ale także wyzwanie. Jesteśmy czwartym salonem na świecie marki AMG. Budując nowy obiekt mieliśmy jeden cel: stworzyć miejsce, którego nie było ani w Polsce ani w Europie. Chcemy, aby salon był nie tylko miejscem sprzedaży samochodów, ale również motoryzacyjnej pasji. Chcemy spotykać tu nie tylko naszych Klientów, ale także ludzi, którzy „benzynę mają we krwi”.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl