W

W Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 493 otwarty został pierwszy w Europie salon AMG. Sąsiaduje on bezpośrednio z nowym salonem Mercedes-Benz. Trwająca od października 2016 roku inwestycja dobiegła właśnie końca. Salon oficjalnie rozpoczął swoją działalność od 4 lutego 2019 roku.

AMG Brand Center Gdańsk to dwukondygnacyjny salon w którym eksponowanych jest 16 samochodów. Parter to część o charakterze bardziej “przystępnych” modeli AMG – takich jak SUV’y GLC, GLE oraz GLS, a także modeli podstawowych – jak A35 czy CLA45. Drugie piętro to strefa “eventowa” z dużą przestrzenią i ekspozycją najdroższych samochodów. Tam też znajduje się charakterystyczny element salonu – tak zwane “oko” (AMG Eye). To duże okno wystawowe, skierowane w stronę Alei Grunwaldzkiej. AMG Brand Center Gdańsk to czwarty tego typu obiekt, po Tokio, Pekinie i Sydney, na świecie.

Katarzyna Graj
Specjalista ds. Marketingu
Mercedes-Benz Witman i AMG Brand Center Gdańsk

Zarówno salon Mercedes-Benz Witman jak i AMG Brand Center Gdańsk to dla nas wielka radość, ale także wyzwanie. Jesteśmy czwartym salonem na świecie marki AMG. Budując nowy obiekt mieliśmy jeden cel: stworzyć miejsce, którego nie było ani w Polsce ani w Europie. Chcemy, aby salon był nie tylko miejscem sprzedaży samochodów, ale również motoryzacyjnej pasji. Chcemy spotykać tu nie tylko naszych Klientów, ale także ludzi, którzy „benzynę mają we krwi”.