Partnerzy

Wyszukiwarka

Motoryzacja
BMW Zdunek prezentuje model G20 z kultowej – 3 Serii

Już cztery dekady trwa kult przyświecający historycznej, bo VII generacji Serii 3 BMW. Tym razem bawarscy konstruktorzy poza spektakularnymi osiągami postawili na komfort oraz bezpieczeństwo jazdy. Model G20 spełnia wszelkie współczesne standardy limuzyny klasy średniej. W sobotę – 9 marca, grupa BWM Zdunek zaprezentowała nowy model BMW w swoich salonach w Gdyni oraz Olsztynie. Motywem […]

Redakcja
2019-03-12
3 minuty czytania

Już cztery dekady trwa kult przyświecający historycznej, bo VII generacji Serii 3 BMW. Tym razem bawarscy konstruktorzy poza spektakularnymi osiągami postawili na komfort oraz bezpieczeństwo jazdy. Model G20 spełnia wszelkie współczesne standardy limuzyny klasy średniej.

W sobotę – 9 marca, grupa BWM Zdunek zaprezentowała nowy model BMW w swoich salonach w Gdyni oraz Olsztynie. Motywem przewodnim premiery był zdrowy tryb życia oraz nowoczesne technologie. I trudno oprzeć się związkowi przyczynowo-skutkowemu pomiędzy tymi aspektami, bowiem najnowsze dzieło zachodniej motoryzacji spełnia wszelkie kryteria związane z wykorzystaniem zaawansowanych rozwiązań technologicznych, co widać doskonale na przykładzie parametrów oraz estetyki.

Tradycja i nowoczesność

Model G20 jest o 85mm dłuższy od swego poprzednika – jego długość wynosi 4709mm. Zmianie uległa także szerokość pojazdu – różnica wynosi 16mm (1827mm obecnie). Najnowszy model pojazdu jest także wyższy o 1mm od starszego brata, ale wymiary to nie jedyne różnice związane z estetyką auta. Zmianie uległa również przednia atrapa chłodnicy. Nerki oddające charakter BMW zostały bardziej podkreślone oddając sportowy charakter limuzyny. Ponadto zostały one wyposażone w ruchome klapy zamykające dopływ powietrza, gdy zajdzie taka potrzeba. Nowością jest także zastosowanie reflektorów w pełni diodowych, wyposażonych w innowacyjną funkcję Laserlight – nieoślepiających świateł drogowych.

Wnętrze (jak na limuzynę przystało) stanowi ukłon w stronę tradycji. Do sportowego zacięcia z którego znana jest niemiecka marka nawiązuje kokpit, który został zwrócony subtelnie w stronę kierowcy. Nowością z kolei jest ulokowanie przycisku start/stop w nowocześnie zaaranżowanym panelu sterowania w konsoli środkowej. W strefie przekładniowej poza tradycyjną dźwignią manualną, znajdziemy także przyciski przełącznika właściwości jezdnych oraz elektromechanicznego hamulca parkingowego. Na uwagę zasługuje zastosowanie dodatkowego kontrolera iDrive.

Kluczowe priorytety

Najnowszy model BMW Serii 3 dostępny jest w szerokiej gamie silnikowej. Oferta renomowanej marki obejmuje dwa 4-cylindrowe silniki benzynowe w wariantach 320i (184KM) oraz 330i (258KM), a także dwa 4-cylindrowe diesle – 318d (150KM) i 320d (190KM). Pośród palety silników wysokoprężnych swymi osiągami imponuje wariant 330d z 6-cylindrowym silnikiem w układzie rzędowym, który jest w stanie wygenerować moc na poziomie 265KM. Producenci pojazdu zwracają uwagę na poprawę komfortu jezdnego. W związku z tym wyodrębniają oni priorytety takie jak zwiększona zwinność jazdy, udoskonalenie dynamiki, zwiększoną precyzję oraz optymalizowaną skuteczność hamowania. W ofercie dostępne są również wersje spersonalizowane. Zaliczamy do nich linie stylistyczne Adventage, Sport Line, Luxury Line oraz M Sport.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl