Kobiety i samochody łączy wiele. Przede wszystkim fakt, że zarówno panie, jak i auta bywają nader często obiektami westchnień większości mężczyzn. Spoiwa te są doskonale znane twórcom strategii marketingowej dealera Mercedes-Benz Witman, którzy coraz odważniej podkreślają rolę płci pięknej w branży motoryzacyjnej. 8 marca jeden z największych dealerów samochodowych powrócił w wielkim stylu do organizacji […]
Redakcja
2019-03-13
2 minuty czytania
Kobiety i samochody łączy wiele. Przede wszystkim fakt, że zarówno panie, jak i auta bywają nader często obiektami westchnień większości mężczyzn. Spoiwa te są doskonale znane twórcom strategii marketingowej dealera Mercedes-Benz Witman, którzy coraz odważniej podkreślają rolę płci pięknej w branży motoryzacyjnej.
8 marca jeden z największych dealerów samochodowych powrócił w wielkim stylu do organizacji wydarzeń w swej oficjalnej siedzibie. Nowy – imponujący i stylowy salon stał się obiektem przystosowanym do prezentacji nowych wariantów samochodów oraz organizacji imprez towarzyszących wspomnianej branży. Salon zlokalizowany przy ulicy Grunwaldzkiej 493 w ten szczególny dzień był miejscem inauguracji Nowej Klasy B, a także pokazu mody najnowszej kolekcji Karoliny Kalskiej pod hasłem – „She’s Kalska”. Charakterystyka wydarzenia oraz jego data nie są przypadkowe, bowiem Mercedes-Benz Witman od dłuższego czasu coraz śmielej stawia na kobiety. Renomowany dealer jest jednym z inicjatorów globalnej akcji „She’s Mercedes” w Polsce.
Ten projekt funkcjonuje na całym świecie. Mercedes-Benz, jako pierwsza marka motoryzacyjna na świecie dostrzegła kobiety, zaczęła mówić o ich ważności – mówi Katarzyna Graj, Specjalista ds. Marketingu i Koordynator projektu “She’s Mercedes” w Mercedes-Benz Witman.
[envira-gallery id=”5000″]
Także badania statystyczne ukazują coraz większe zainteresowanie kobiet tytułową marką. Z publikacji wynika, iż co piąta przedstawicielka płci pięknej wybiera Mercedesa, zaś coraz większą popularnością cieszy się wspomniana Klasa B oferująca kompaktowe minivany dedykowane paniom. O walorach oferty opowiada Dyrektor Handlowy Mercedes-Benz Witman – Paweł Stefaniak.
Samochód ma obszerne wnętrze, duży bagażnik i wiele bardzo nowoczesnych rozwiązań multimedialnych. To naprawdę bardzo ciekawy samochód, w najnowszym wydaniu ma bardzo wiele do zaoferowania i zachęcam do jego bliższego przetestowania w naszym salonie.