Mówi się, że poranna kawa potęguję kreatywność. Magicznych właściwości czarnej substancji (jak i kreatywności!) nie mogło zabraknąć podczas panelu dyskusyjnego „Employer Branding, a strategia firmy”. Wydarzenie organizowane przez Pracodawców Pomorza oraz specjalistów z marki „Studio 102” odbyło się w O4 Coworking – w kompleksie Olivia Business Centre. Wśród panelistów nie zabrakło znakomitych ekspertów, którzy przybliżyli […]
Redakcja
2019-04-25
2 minuty czytania
Mówi się, że poranna kawa potęguję kreatywność. Magicznych właściwości czarnej substancji (jak i kreatywności!) nie mogło zabraknąć podczas panelu dyskusyjnego „Employer Branding, a strategia firmy”. Wydarzenie organizowane przez Pracodawców Pomorza oraz specjalistów z marki „Studio 102” odbyło się w O4 Coworking – w kompleksie Olivia Business Centre. Wśród panelistów nie zabrakło znakomitych ekspertów, którzy przybliżyli aspekty związane z komunikacją w obszarze HR, marketingiem oraz praktyczną wymianą wiedzy.
Licznie zgromadzonych gości przywitał Tomasz Smorgowicz – dziennikarz, marketer, manager oraz ekspert ds. strategii komunikacyjnych i marketingowych z firmy „Studio 102”, którego działania zostały uhonorowane na prestiżowej Gali Evening organizowanej przez Pracodawców Pomorza. Panelowi dyskusyjnemu przyświecały aspekty takie jak współczesny wymiar komunikacji, marketing w obszarze HR oraz wymiana wiedzy praktycznej. Istotnym elementem przedsięwzięcia były także warsztaty z zakresu budowania strategii „Employer Branding” dla uczestników. Pośród nich znaleźli się specjaliści, eksperci oraz osoby zajmujące się komunikacją z sekcji PR i marketingu. Nie zabrakło także przedstawicieli ze świata mediów.
[envira-gallery id=”5240″]
Wśród panelistów znaleźli się – Aleksandra Chalimoniuk – Dyrektor Komunikacji i PR w międzynarodowej sieci JYSK, Ewa Szabuniewicz – specjalistka z obszaru zarządzania i wsparcia strategii , kultury organizacyjnej i zmian, Bolesław Drapella specjalizujący się w sektorach online branży lotniczej, turystyczno-hotelarskiej, ogłoszeń w internecie oraz szerzej w branży nieruchomości, a także Łukasz Murawski – Psycholog społeczny – absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, doradca, wykładowca oraz partner w Studio 102 Sp. z o.o.
Tomasz Smorgowicz, Studio 102
Jestem ogromnie zaskoczony liczną frekwencją oraz aktywnością uczestników. Panel był bardzo dynamiczny i co ważne – wzbudzał interakcję pośród uczestników. Zwłaszcza część warsztatowa pozwoliła wypracować wiele interesujących rozwiązań względem tematu głównego, czyli strategii employer brandingowej. Cieszy mnie również fakt, że wśród zgromadzonych gości mieliśmy do czynienia z pełnym przekrojem specjalistów z działów HR, osób zarządzających, marketerów, a także ekspertów zajmujących się sprzedażą oraz logistyką. Mimo, iż było to drugie spotkanie w tym temacie, to już dostaję sygnały, aby kontynuować dyskusję w tym obszarze.