Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
Słodka Pamiątka jest wizytówką Malborka – Justyna Śnieżek

Z Justyną Śnieżek – właścicielką marki „Słodka Pamiątka” oraz laureatką prestiżowego tytułu „Malborski Mistrz Biznesu” w kategorii Debiut Roku rozmawiał Mateusz Marciniak. Skąd pomysł na połączenie prowadzenia „słodkiego” biznesu  z krzewieniem malborskiej kultury? Początków idei „Słodkiej Pamiątki” należy szukać w projekcie mojego męża, który z powodzeniem prowadzi działalność związaną ze sprzedażą pamiątek w pobliżu Zamku […]

Redakcja
2019-06-09
2 minuty czytania

Z Justyną Śnieżek – właścicielką marki „Słodka Pamiątka” oraz laureatką prestiżowego tytułu „Malborski Mistrz Biznesu” w kategorii Debiut Roku rozmawiał Mateusz Marciniak.

Skąd pomysł na połączenie prowadzenia „słodkiego” biznesu  z krzewieniem malborskiej kultury?

Początków idei „Słodkiej Pamiątki” należy szukać w projekcie mojego męża, który z powodzeniem prowadzi działalność związaną ze sprzedażą pamiątek w pobliżu Zamku w Malborku. Produkt „Słodka Pamiątka” znakomicie uzupełnia ofertę. Ze względu na swoją nietuzinkowość cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

Czy owa „nietuzinkowość” jest jednym z instrumentów pozwalających Wam stanowić czołówkę lokalnych przedsiębiorców? Konkurencja na rynku jest przecież ogromna…

Owszem, choć wykorzystuję wszelkie – ogólnodostępne instrumenty. Kluczową kwestią pozostaje znalezienie i zagospodarowanie rynkowej niszy. Nasz sukces w dużej mierze polega na tym, że „Słodka Pamiątka” pozostaje indywidualna i unikalna. Nie oznacza to, że spoczywamy na laurach. Nieustannie dążymy do rozwoju marki. Jesteśmy na rynku dopiero od roku, ale wciąż staramy się wdrażać nowe rozwiązania oraz ciekawe pomysły.

W tej sytuacji prestiżowy tytuł „Malborskiego Mistrza Biznesu” ma szczególne znaczenie.

Tytuł Malborskiego Mistrza Biznesu w kategorii Debiut Roku to dla mnie ogromne wyróżnienie, ale także docenienie faktu, iż Malbork posiada swą wizytówkę w postaci „Słodkiej Pamiątki”, która trafia do szerokiego grona odbiorców. Cieszę się, że praca i serce, które wraz z mężem włożyliśmy w tę ideę zostały docenione. Jest to ogromna motywacja względem realizacji dalszych działań na rynku.

Połączenie pasji oraz wiedzy przydaje się we współczesnej formule prowadzenia przedsiębiorstwa?

To podstawa prowadzenia działalności zwłaszcza, że jak Pan słusznie zauważył – konkurencja jest ogromna. Połączenie pasji oraz wiedzy w naszym przypadku poskutkowało wyjątkowością oferty. Nie bez znaczenia jest także cenne doświadczenie w biznesie, które posiada mój mąż.

Czym wyróżnia się „Słodka Pamiątka” na tle innych produktów z obszaru?

Produkt jest bezglutenowy i nie zawiera konserwantów. Ponadto posiada wszelkie certyfikaty. Opakowanie z kolei promuje nasze miasto. Znajdują się na nim herby oraz tłumaczenia występujące w trzech językach. W przypadku „Słodkiej Pamiątki” mamy zatem do czynienia z walorem estetycznym oraz smakowym.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl