Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
Łączymy bankowość tradycyjną i mobilną

O tym co wyróżnia Kaszubski Bank Spółdzielczy spośród innych, dlaczego warto skorzystać z oferty właśnie tej instytucji oraz o planach rozwojowych mówi Karolina Żurowska – Prezes Kaszubskiego Banku Spółdzielczego. Kaszubski Bank Spółdzielczy otrzymał niedawno drugą nagrodę w sektorze banków spółdzielczych w konkursie „Najlepszy Bank 2019”, zorganizowanym przez Gazetę Bankową. To prestiżowe wyróżnienie. Czym ta nagroda […]

Redakcja
2019-09-17
4 minuty czytania

O tym co wyróżnia Kaszubski Bank Spółdzielczy spośród innych, dlaczego warto skorzystać z oferty właśnie tej instytucji oraz o planach rozwojowych mówi Karolina Żurowska – Prezes Kaszubskiego Banku Spółdzielczego.

Kaszubski Bank Spółdzielczy otrzymał niedawno drugą nagrodę w sektorze banków spółdzielczych w konkursie „Najlepszy Bank 2019”, zorganizowanym przez Gazetę Bankową. To prestiżowe wyróżnienie. Czym ta nagroda jest dla Pani – Prezesa banku?

Tak, to prawda – w 2016 roku Kaszubski Bank Spółdzielczy osiągnął piątą pozycję w rankingu Gazety Bankowej, natomiast w 2019 został laureatem drugiego miejsca w konkursie Gazety Bankowej „Najlepszy Bank 2019”. To wyróżnienie jest dla mnie ogromnym osiągnięciem i sukcesem. Nasz bank jest w dobrym, rozwojowym trendzie, a to na pewno zasługa nas wszystkich – pracujących w tej instytucji każdego dnia. W tym miejscu dziękuję za wspólny sukces wszystkim moim Pracownikom.

Co w szczególności doceniła kapituła konkursowa, przyznając Kaszubskiemu Bankowi tak wysoką lokatę?

Osiemnastoosobowa kapituła konkursowa ludzi nauki, pod przewodnictwem prof. Adama Glapińskiego Prezesa Narodowego Banku Polskiego, oceniła spółdzielczy sektor bankowy w aspekcie dynamiki rozwoju, struktury portfeli kredytowych oraz efektywności prowadzonej działalności.

Co dla Zarządu Kaszubskiego Banku jest najistotniejsze w funkcjonowaniu – kompleksowość usług, indywidualne podejście do klientów, innowacyjne rozwiązania finansowe, czy jeszcze coś innego?

Najistotniejsze? Bez wątpienia kompleksowa oferta, szybka odpowiedź na potrzeby Klientów, indywidualna postawa wobec Klientów, fachowe doradztwo, relacje, innowacyjność – to naprawdę istotne obszary. Myślę, że obok nich najistotniejsze jednak jest bezpieczeństwo. Dzisiejszy bank – bezdyskusyjnie musi być bezpieczny – i to jest nasz priorytet.

Na rynku funkcjonuje wiele banków i instytucji finansowych. Dlaczego warto wybrać właśnie Kaszubski Bank Spółdzielczy?

Kaszubski Bank Spółdzielczy jest bankiem dla wszystkich, bankiem uniwersalnym o coraz rzadziej spotykanym modelu biznesowym, łączącym w sobie zarówno bankowość tradycyjną, w której ogromny nacisk kładziemy na utrzymywanie relacji z Klientem, jak również bankowość elektroniczną, do której wciąż musimy dołożyć pracy w związku z zapotrzebowaniem rynku i młodych Klientów naszego banku – i to bez wątpienia nas wyróżnia.

W bankach wciąż wprowadzane są nowoczesne rozwiązania. Na jakie innowacje mogą liczyć klienci Kaszubskiego Banku Spółdzielczego?

To fakt, inwestycje banków w nowoczesne technologie są niezbędne i konieczne ponieważ są odpowiedzią na wymagania stawiane przez „nowych” Klientów tzn. pokolenie nazywane millenialsami, jak również pokoleń, które pojawią się na rynku jako kolejne. Dla tej grupy Klientów lokalne prowadzenie działalności i relacja nie stanowią o wyborze, istotnym natomiast jest mobilność, a Internet to niemalże ich „naturalne środowisko”. Zatem mobilna transakcyjność jest również faktem w Kaszubskim Banku Spółdzielczym.

Czy może Pani zdradzić, jakie są plany rozwojowe Kaszubskiego Banku?

Kaszubski Bank Spółdzielczy konsekwentnie realizuje swoje cele strategiczne – atrakcyjne produkty, oferta „na miarę”, czytelne i efektywne formy przekazu marketingowego oraz kompetentna kadra – to podstawa naszej działalności. Od niedawna wdrażamy elektroniczny system obiegu dokumentów, aby usprawnić organizację procesów zachodzących w naszej firmie, a tym samy przyspieszyć obsługę Klientów. Poza tym, jak już wcześniej wspomniałam – technologia i jeszcze raz technologia, bo ona jest dzisiaj niezbędnym warunkiem działania. Bez technologii procesy biznesowe w współczesnym rozumieniu po prostu nie istnieją. Musimy nadążyć za zmianami i rozwojem w tym obszarze. Już dziś Klienci naszego banku mogą korzystać z wygodnych usług płatniczych BLIK, Google Pay, Apple Pay, jesteśmy u progu wdrożenia Garmin Pay. Wspólnie z bankiem zrzeszającym przygotowujemy kolejne zmiany technologiczne, które wyrównają dysproporcje informatyczne pomiędzy bankowością spółdzielczą i komercyjną. Myślę, że to jedyny słuszny kierunek, w którym musimy podążać.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl