Tym razem prelegentem stałego cyklu spotkań wieczorów biznesowych organizowanych z inicjatywy Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej był Robert Firkowski – Właściciel przedsiębiorstwa FIRA, który opowiedział o swoich metodach sprzedaży B2B. Wystąpienie gościa specjalnego rozpoczęło się od krótkiego przedstawienia biografii, która wiele lat temu była naznaczona wzlotami i upadkami. Owe doświadczenia pozwoliły Robertowi Firkowskiemu stworzyć markę, która dziś […]
Redakcja
2019-11-14
2 minuty czytania
Tym razem prelegentem stałego cyklu spotkań wieczorów biznesowych organizowanych z inicjatywy Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej był Robert Firkowski – Właściciel przedsiębiorstwa FIRA, który opowiedział o swoich metodach sprzedaży B2B.
Wystąpienie gościa specjalnego rozpoczęło się od krótkiego przedstawienia biografii, która wiele lat temu była naznaczona wzlotami i upadkami. Owe doświadczenia pozwoliły Robertowi Firkowskiemu stworzyć markę, która dziś cieszy się ogromną popularnością nie tylko w rejonie Słupska, ale w całej północnej części kraju. Zwroty akcji – zarówno w życiu prywatnym, jak i w świecie biznesu umożliwiły Wiceprezesowi Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej wypracowanie metod sprzedażowych, które w wielu obszarach różnią się od tych, które znamy ze współczesnych poradników. Przekazanie praktycznej wiedzy na kanwie własnych doświadczeń oraz umiejętności przykuło uwagę gości zgromadzonych w siedzibie Izby.
Robert Firkowski podczas swej prelekcji odniósł się do najważniejszych zagadnień związanych ze sprzedażą oraz kreowaniem własnej marki we współczesnej – wymagającej sferze biznesu. Podczas prezentacji lokalni przedsiębiorcy mogli poznać znaczenie słów newralgicznych – stosowanych w negocjacjach, przekonać się o narzędziach pracy, które pozwalają działać w sposób efektywny, a także zapoznać się ze statystykami odnoszącymi się do skuteczności poszczególnych transakcji. Na zakończenie spotkania gość specjalny polecił wszystkim obecnym literaturę, która przyczyniła się do biznesowych sukcesów.