Partnerzy

Wyszukiwarka

Samorząd
Urząd bardziej dostępny

Gmina Miasta Sopotu rozpoczyna realizację projektu „Easy to read” – „Opracowanie i wdrożenie sposobu i standardu obsługi klienta z zakresu przygotowywania dokumentów w sposób dostępny”. W ramach przedsięwzięcia pracownicy jednostek samorządu terytorialnego wezmą udział w szkoleniach i spotkaniach z polskimi oraz zagranicznymi ekspertami. Celem jest opracowanie sposobu świadczenia usług publicznych dostosowanych do potrzeb osób starszych, […]

Redakcja
2020-01-15
1 minuta czytania

Gmina Miasta Sopotu rozpoczyna realizację projektu „Easy to read” – „Opracowanie i wdrożenie sposobu i standardu obsługi klienta z zakresu przygotowywania dokumentów w sposób dostępny”. W ramach przedsięwzięcia pracownicy jednostek samorządu terytorialnego wezmą udział w szkoleniach i spotkaniach z polskimi oraz zagranicznymi ekspertami. Celem jest opracowanie sposobu świadczenia usług publicznych dostosowanych do potrzeb osób starszych, niedowidzących, niedosłyszących czy obcokrajowców. W przygotowywaniu dokumentów i informacji wykorzystywane będą istniejące rozwiązania wypracowane przez Associación Lectura Facil – stowarzyszenie ułatwiające zrozumienie tekstów pisanych osobom mającym problemy z czytaniem. Realizacja projektu poprawi komunikację urzędu z interesantami i ułatwi zrozumienie urzędowych pism i informacji. Dostosuje też wybrane obszary pracy urzędu do wytycznych programu.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl