Partnerzy

Wyszukiwarka

Samorząd
Łatwiej, szybciej – lepiej w Wydziale Komunikacji tczewskiego Starostwa

Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg, to bez wątpienia najliczniej odwiedzany przez interesantów wydział tczewskiego Starostwa. Każdego dnia setki mieszkańców powiatu załatwiają tu sprawy związane z rejestracją pojazdów, czy też prawami jazdy. Jest to także miejsce, w którym mnogość realizowanych zadań sprzyja powstawaniu urzędniczych „zatorów”, dlatego też od początku roku sukcesywnie wprowadzone zostają usprawnienia dla klientów chcących w szybki sposób […]

Redakcja
2021-06-30
2 minuty czytania

Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg, to bez wątpienia najliczniej odwiedzany przez interesantów wydział tczewskiego Starostwa. Każdego dnia setki mieszkańców powiatu załatwiają tu sprawy związane z rejestracją pojazdów, czy też prawami jazdy. Jest to także miejsce, w którym mnogość realizowanych zadań sprzyja powstawaniu urzędniczych „zatorów”, dlatego też od początku roku sukcesywnie wprowadzone zostają usprawnienia dla klientów chcących w szybki sposób załatwić swoje sprawy.

Mieszkańcy Powiatu Tczewskiego, którzy korzystali w ostatnim czasie z usług Wydziału Komunikacji, mogli być mile zaskoczeni wprowadzonymi nowościami. Pomieszczenia Wydziału przeszły gruntowny remont, wprowadzono wiele zmian organizacyjnych, powiększył się również skład osobowy. Lista zmian jest długa, a kolejnych nowości wciąż przybywa.

W kwietniu zaktualizowaliśmy naszą stronę internetową. Informacje na niej są przedstawione przejrzyście, tak, aby osoba korzystająca po raz pierwszy z usług Wydziału Komunikacji mogła bez problemu przejść całą procedurę załatwienia swojej sprawy. Utworzyliśmy rotacyjne stanowisko ds. obsługi połączeń telefonicznych. Dodatkowo, dzięki wdrożeniu Systemu Wysyłania Powiadomień, nasi klienci dostają informację o gotowym dokumencie bezpośrednio na swój telefon. W ostatnim czasie zainstalowaliśmy również terminale płatnicze bezpośrednio przy okienkach – wylicza Starosta Tczewski, Mirosław Augustyn. – Już teraz, wprowadzone zmiany poprawiły funkcjonowanie Wydziału, pozwoliły skrócić czas załatwiania urzędowych spraw oraz przede wszystkim podniosły komfort obsługi naszych klientów.

Następnym krokiem będzie uruchomienie długo oczekiwanej przez mieszkańców usługi rejestracji wizyty przez Internet. W tym celu zakupiona została aplikacja pn. UstalTermin, która będzie działała zarówno na komputerach, jak i smartfonach. Klienci będą mogli zaplanować wizytę na konkretny dzień i godzinę, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z naszym urzędem.

Zapraszamy do śledzenia naszej strony internetowej www.powiat.tczew.pl oraz mediów społecznościowych by być na bieżąco z wszystkimi wprowadzanymi w Starostwie usprawnieniami.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl