Distinguished Gentleman’s Night to cykliczne spotkania dla klientów, którzy mają wysokie poczucie estetyki i chcą spędzać kreatywnie wolny czas, w doborowym towarzystwie. Pierwsza edycja Distinguished Gentleman’s Night odbyła się jeszcze przed pandemią, w wyjątkowym salonie Mercedes – Benz Witman, który jest pierwszym i jedynym salonem AMG Brand Center w Europie. Po przerwie, spowodowanej przez pandemię, powrócono do organizacji eventów dla […]
Redakcja
2022-07-21
3 minuty czytania
Distinguished Gentleman’s Night to cykliczne spotkania dla klientów, którzy mają wysokie poczucie estetyki i chcą spędzać kreatywnie wolny czas, w doborowym towarzystwie.
Pierwsza edycja Distinguished Gentleman’s Night odbyła się jeszcze przed pandemią, w wyjątkowym salonie Mercedes – Benz Witman, który jest pierwszym i jedynym salonem AMG Brand Center w Europie.
Po przerwie, spowodowanej przez pandemię, powrócono do organizacji eventów dla klientów i stałych partnerów biznesowych. Kolejna edycja tego wydarzenia odbyła się tym razem w salonie Lexusa w Gdańsku. Razem z Citi Handlowy, Sassy Gdańsk, Lexus Trójmiasto i Galeon Yachts zorganizowano wspólnie wieczór w męskim gronie.
– Jako marka Tailors Club, chcemy łączyć ludzi o różnych pasjach i wypełniać wspólnie przestrzeń do networkingu, nie tylko biznesowo. W naszym przypadku to nie tylko szycie na miarę, ale wymiana doświadczeń, informacji i współpraca. Z tego powodu powstała inicjatywa spotkań Gentlemanów Gdańskich. Rozpoczęliśmy przygodę z DGN od zaprojektowania wyjątkowego logo, bardzo mocno związanego z wizerunkiem Trójmiasta. Po lewej stronie znajduje się budynek Olivia Business Centre, czyli prestiżowe i tętniące miejsce w samym centrum Trójmiasta. Miejsce wyjątkowe ze względu na biznesowy charakter i unikalną społeczność, która ma odzwierciedlenie w DGN. Możemy również zauważyć dwa krzyże, nawiązujące do herbu Gdańska. Lew, który widnieje na środku, symbolizuje lwy gdańskie, ale również zmotywowanych na sukces ludzi, z którymi wspólnie tworzymy społeczność DGN. Po prawej stronie ukazują się dwa żurawie. Żuraw Gdański, położony w śródmieściu nad brzegiem Motławy, to zabytkowa część miasta, która stanowi symbol Gdańska. Z kolei Żuraw portowy pokazuje historię handlu, symbolizuję rozpoczęcie wolności, solidarności od stoczni w Gdańsku, gdzie wyzwolił się biznes. Poprzez ukazanie najważniejszych budynków, chcieliśmy nawiązać do różnego rodzaju biznesu, ale również pokazać tradycję i historię miasta. Razem tworzy to obraz Trójmiasta i charakteryzuje też ludzi, których zapraszamy oraz z którymi tworzymy wspólną społeczność – mówi Michal Linke, Executive Managing Director Tailors Club.
Kolejną edycję wydarzenia zaplanowano na wrzesień. Będzie to już 3. edycja Distinguished Gentleman’s Night.
– Wierzymy, że atmosfera biznesowa będzie nam sprzyjała i będziemy mogli zawierać nowe współprace, tworząc przestrzeń nie tylko do networkingu, ale również do poszerzania horyzontów. Liczymy na wspomaganie biznesów i inicjatyw charytatywnych w Trójmieście, działając wspólnie w dobrej wierze. Mamy nadzieję, że będą do nas dołączali kolejni goście i będziemy mogli poznawać nowe ciekawe brandy – zaznacza Michal Linke.
TEKST: Aleksandra Poboża ZDJĘCIA: Grzegorz Witt (Not Probonofoto)