Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
W Staxi nie tylko czarne garnitury jeżdżą w czarnych mercedesach…

Kto z nas nie lubi prestiżu i splendoru, a przynajmniej dóbr luksusowych? I choć oczywiście nie są to rzeczy niezbędne nam do codziennej egzystencji, to czasem każdy chce poczuć się jak VIP. Aglomeracja trójmiejska oferuje produkty i usługi świadczone na różnym poziomie klasy i wykwintności, podobnie jak inne, duże miasta europejskie. Jedną z możliwości skorzystania z transportu o podwyższonym standardzie jest sposobność zamówienia ekskluzywnej […]

Redakcja
2022-12-02
4 minuty czytania

Kto z nas nie lubi prestiżu i splendoru, a przynajmniej dóbr luksusowych? I choć oczywiście nie są to rzeczy niezbędne nam do codziennej egzystencji, to czasem każdy chce poczuć się jak VIP. Aglomeracja trójmiejska oferuje produkty i usługi świadczone na różnym poziomie klasy i wykwintności, podobnie jak inne, duże miasta europejskie. Jedną z możliwości skorzystania z transportu o podwyższonym standardzie jest sposobność zamówienia ekskluzywnej taksówki w cenie zwykłego przejazdu. 

STAXI to licencjonowana firma świadcząca przewozy osobowe, w której samochody spełniają restrykcyjne wymagania w zakresie klasy i modeli na poziomie usługi prestiż. W ofercie dostępne są m.in. czarne limuzyny Mercedes-Benz oraz samochody marki BMW, pozwalające spełniać najwyższe oczekiwania klientów. 

„Jako młoda, ale doświadczona już firma mamy zupełnie nowe i świeże spojrzenie na rynek usług przewozowych. Naszym celem było stworzenie takiej marki i takiej jakości usług, jakiej sami chcielibyśmy doświadczyć. Dla nas każdy klient jest wyjątkowy i ważny i dlatego chcemy, aby w naszych autach poczuł się jak VIP” – tłumaczy Tomasz Bagiński, właściciel STAXI. „Nasi kierowcy zawsze są elegancko ubrani, biegle komunikują się w języku angielskim i nie tylko, świetnie znają topografię aglomeracji trójmiejskiej, a przede wszystkim posiadają wszelkie aktualne zaświadczenia i badania niezbędne do bezpiecznego przewożenia klientów” – dodaje.  

STAXI opiera swoją działalność na trzech głównych filarach: bezpieczeństwo, komfort i dyskrecja. Flotę stanowią auta luksusowe, komfortowe i bezpieczne. Są systematycznie badane pod kątem technicznym, posiadają ubezpieczenia i homologacje.

„Każdy chyba słyszał o niebezpiecznych incydentach, jakie miały miejsce z udziałem przypadkowych pseudokierowców w korporacjach na aplikację. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dotyczących bezpieczeństwa, wdrożyliśmy zasadę, że nasi kierowcy, na życzenie, klienta odprowadzą pod drzwi” – zapewnia Tomasz Bagiński. „Wśród naszych stałych klientów są zapracowane małżeństwa, które bezpieczeństwo swoich dzieci powierzyło właśnie nam.Kierowcy codziennie zawożą dzieci do szkoły, odprowadzając je pod same drzwi placówki. Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych usługobiorców, staramy się elastycznie reagować i wzbogacać nasze portfolio świadczeń zgodnie z ich oczekiwaniami i nowymi trendami” – dodaje. 

Drugim niezmiernie ważnym i często podkreślanym przez właściciela filarem działalności jest komfort jazdy. To właśnie ekskluzywne auta ze skórzaną tapicerką, spokojną muzyką oraz odpowiednio przeszkoleni kierowcy za kółkiem zapewniają jakość podróżowania na najwyższym poziomie.

„Nasza kadra to młodzi, doświadczeni kierowcy, bez starych przyzwyczajeń. To właśnie oni stanowią główne ogniwo w tym biznesie, dlatego stale inwestujemy w ich umiejętności. Czy któraś korporacja może się pochwalić, że jej kierowcy doskonalili swoją technikę jazdy na profesjonalnym torze, bo część naszych kierowców ma już certyfikaty ukończenia <Porsche on Track>. Ta filozofia daje już wymierne efekty w postaci powtarzalności zamówień od zadowolonych klientów”– zapewnia Tomasz Bagiński. 

Intencją STAXI jest dołożenie wszelkich starań, aby pasażer czuł najwyższy komfort i luksus usługi. Każdy z pojazdów wyposażony jest w wodę dla klientów, terminal płatniczy, ładowarki do telefonów oraz drobne słodkości dla najmłodszych pasażerów. Przy wcześniejszej rezerwacji firma zapewnia foteliki dla dzieci. Na gości, którzy przylatują na lotnisko w Gdańsku zawsze będzie czekał kierowca w hali przylotów z imiennym lub firmowym logo na tablecie. Gości odbieranych z któregoś z dworców PKP, kierowca może oczekiwać już na peronie. 

Oprócz standardowej obsługi klienta indywidualnego, firma STAXI zachęca do korzystania ze swoich usług także klientów biznesowych, którzy mają możliwość bezgotówkowego rozliczania się raz w miesiącu, a niedawno rozszerzyła działalność o pełną dyspozycyjność oraz kompleksową obsługę klienta VIP. Dzięki intuicyjnej aplikacji “STAXI.pl”, dostępnej na urządzenia z systemem android oraz iOS, można łatwo zamówić taksówkę i poznać cenę przed kursem. 

„Większość ludzi uważa, że za wysoką jakość, splendor i komfort należy zapłacić bardzo wysoką cenę. To niestety wciąż jeden ze stereotypów, z którym walczymy. My nasze usługi proponujemy w cenach zbliżonych do zwykłych przejazdów. Parafrazując słowa piosenki zespołu Big Cyc, z nami nie tylko czarne garnitury mogą jeździć w czarnych mercedesach. No chyba, że mamy na myśli naszych zawsze szykownych kierowców”– dodaje z uśmiechem Tomasz Bagiński.

TEKST: Ewelina Salwińska  ZDJĘCIA: mat. prasowe

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl