Młodzi zawodnicy dzięki koncernowi Orlen mogli podziwiać z bliska pracę zespołu Scuderia AlphaTauri. To efekt współpracy obu podmiotów.
Młodzi zawodnicy dzięki koncernowi Orlen mogli podziwiać z bliska pracę zespołu Scuderia AlphaTauri. To efekt współpracy obu podmiotów.
Młodzi zawodnicy dzięki koncernowi Orlen mogli podziwiać z bliska pracę zespołu Scuderia AlphaTauri. To efekt współpracy obu podmiotów.
Warto wspomnieć, że Orlen od aktualnego sezonu wspiera jako sponsor włoski zespół Formuły 1. W wyniku tego jego logotyp znajduje się m.in.: nosie bolidu, tylnym skrzydle, czy obręczy halo.
Jednym z działań prowadzonych przez Orlen przy zaangażowaniu się w F1 jest kształtowanie młodych polskich kierowców. Dlatego koncern wspiera: Karola Kręta, Macieja Gładysza, Kacpra Sztuki, Tymoteusza Kucharczyka oraz Mateusza Kaprzyka. Wszyscy mieli okazję spotkać się podczas wspomnianego wyjazdu z kierowcami – Liamem Lawsonem oraz Yukim Tsunodą.
Ponadto Sztuka, Kręt, Gładysz i Kucharczyk mogli porozmawiać z poszczególnymi postaciami ze struktury Scuderii AlphaTauri: Dyrektorem Zespołu, Szefem Zespołu ds. Osiągów Bolidu, czy Dyrektorem ds. Komunikacji i Marketingu.
Podczas całego weekendu młodzi kierowcy mieli okazję zdobyć cenne doświadczenie poprzez obserwację funkcjonowania na wielu płaszczyznach całego zespołu, czy jego komunikacji na linii zespół – kierowcy.