Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
Jednoczenie branży modowej

Wymiana doświadczeń, panel dyskusyjny, wykład gościa specjalnego – tak wyglądało druga edycja spotkania „MADE IN POLAND”.

Redakcja
2024-04-26
4 minuty czytania

Wymiana doświadczeń, panel dyskusyjny, wykład gościa specjalnego – tak wyglądało druga edycja spotkania „MADE IN POLAND”.

Tegoroczne wydarzenie odbyło się pod hasłem „Budowanie relacji w dobie cyfryzacji”. Miało na celu wspieranie polskich przedsiębiorców, budowanie rozpoznawalności polskich marek modowych oraz tworzenie relacji nie tylko biznesowych w branży, networkingu oraz wymiany cennych doświadczeń. Do tego zaproszeni goście mieli okazję skorzystać z atrakcyjnych ofert na zakup dostępnych produktów na poszczególnych stoiskach polskich marek.

– Cieszy mnie fakt, że w dobie sprzedaży internetowej i komunikacji przez ekran komputera, ludzie wciąż czują potrzebę analogowych spotkań i wzajemnej wymiany doświadczeń. Dla mnie integracja branży nie może odbywać się zdalnie i pomimo że często robimy biznes na odległość, takie spotkania przynoszą wiele wymiernych korzyści dla właścicieli marek, jak dla wszystkich pasjonatów polskiej mody – powiedziała organizatorka eventu Agnieszka Ochowska, właścicielka firmy Patchwork.

Przedsiębiorcza dyskusja

Częścią spotkania, które odbyło się w Hotelu Sopot Marriott Resort & Spa, był panel dyskusyjny, w którym wzięli udział przedstawiciele lokalnych społeczności, właściciele polskich marek modowych oraz specjaliści biznesu. Paulina Wronecka, współzałożycielka społeczności „Siostry w Biznesie”, która aktywnie wspiera rozwój polskich marek, podkreśliła kluczową rolę opracowania kompleksowego planu rozwoju marki, uwzględniającego kanały offline i online.

W prezentacji opowiadała o misji organizacji, która stawia sobie za cel wspieranie kobiet zainteresowanych założeniem własnej marki. Hasło „Nie musisz być wielka, żeby zacząć, ale musisz zacząć, żeby być wielką”, stanowiło solidną podstawę do pogłębienia dyskusji w kuluarach. Natomiast Żaneta Łuszczyńska, reprezentująca markę Love and More, podkreślała, jak firma aktywnie dzieli się wiedzą z innymi przedsiębiorstwami oraz wspiera młode polskie marki na konkurencyjnym rynku. Następnie Karolina Kwapiszewska – właścicielka marki Bohobella, dzieliła się własnym doświadczeniem w budowaniu wizerunku marki bez konieczności inwestowania ogromnych budżetów w reklamę.

Punkt kulminacyjny  

Zwieńczeniem części warsztatowej był wykład Gosi Siedlik o sztucznej inteligencji, podczas którego poruszyła temat rewolucyjnego potencjału ChatGPT w branży modowej. Uczestnicy uczyli się w praktyce wykorzystywać technologię do personalizacji komunikacji, analizy trendów i wzmocnienia kreatywności własnej marki.

– Głównym wnioskiem po tym spotkaniu było to, że trzeba być specjalistą, aby utrzymać się na rynku trzeba być specjalistą. Zamiast traktować sztuczną inteligencję jako wroga, należy z nią współpracować i wykorzystać jej możliwości do rozwoju własnego biznesu – podsumowała Agnieszka Ochowska.

Podsumowanie projektu

W projekcie uczestniczyło kilkanaście polskich firm: HEDONISM, Sugar, COEMI, Bohobella, BILQUIS, Inna Art, ART&CRAFT, Love and More, Saly Art, CLOOE, Fitseverywhere, Shopping Center 9, które od lat współpracują z Patchwork.

Każda marka zaprezentowała najnowszą kolekcję, a zaproszeni klienci mogli dokonać zakupów w przedsprzedaży. Firma Patchwork, organizator wydarzenia, od lat blisko współpracuje z polskimi markami, tworząc unikatowe, multibrandowe sklepy tematyczne w Warszawie i Trójmieście. W ten sposób w Galerii Klif w Gdyni można znaleźć takie sklepy jak Jungle Chic, Kraina Szczęścia, Na Dobranoc. W Warszawie działają dwa sklepy: Na Dobranoc oraz Jungle Chic, zlokalizowane odpowiednio w Domu Mody Klif i Sadyba Best Mall. Patronem wydarzenia była WodaModa.pl, która od 2016 dostarcza wody i napoje Premium do domów i firm na terenie całej Polski. Firma ta szczyci się najszerszą gamą produktów w swojej kategorii oferując ponad 90 ekskluzywnych marek na swojej platformie e-commerce z szybką dostawą w dniu zamówienia, a także Centrum Handlowe Klif.

Patronat nad tym wydarzeniem sprawował Express Biznesu.

[envira-gallery id="26314"]

fot. Drapinski.com

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl