Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
Ciało, Umysł, Duch – CUD Luksusu Czasu

Piąta edycja wydarzenia Luksus Czasu zorganizowanego dla kobiet przez trzy wspaniałe kobiety upłynęła pod znakiem rozpieszczania wszystkich zmysłów. Prelekcje, prezenty, stoiska partnerów – pozwoliły uczestniczkom poczuć się naprawdę luksusowo.

Redakcja
2024-06-21
4 minuty czytania

Piąta edycja wydarzenia Luksus Czasu zorganizowanego dla kobiet przez trzy wspaniałe kobiety upłynęła pod znakiem rozpieszczania wszystkich zmysłów. Prelekcje, prezenty, stoiska partnerów – pozwoliły uczestniczkom poczuć się naprawdę luksusowo.

Organizatorkami wydarzenia są: Beata Piosik – Dyrektor Generalny Sopot Marriott Resort & Spa, Hanna Garbowska – Mindset & business coach, konsultantka biznesu, mentorka, trenerka i Karolina Winnicka – biotechnolog, coach, założycielka marki The Witch Cosmetics.

Od lewej: Hanna Garbowska, Paulina Winnicka, Beata Piosik

– Każda z nas ma coś innego w sobie, każda z nas jest inna. Panie, które były na poprzedniej edycji, zapamiętały jeden z naszych slajdów, w którym mowa było o tym, że podczas tego wydarzenia dbamy o ciało, umysł i ducha. Co daje nam: CUD. Każda z nas identyfikuje się mocniej z jednym z tych obszarów. Ja jestem umysłem, Karolina ze względu na swoje pasje reprezentuje ciało, a Hania jest naszym inspiratorem, reprezentującym ducha poprzez holistyczne podejście jako coach i mentor – przedstawiła siebie i współorganizatorki Beata Piosik.

Inspiracje i pokazy

Podczas wydarzenia odbyły się inspirujące prelekcje i pokazy partnerów. Przedstawiciele poszczególnych marek przedstawili swoje spojrzenie na pojęcie luksusu. Dzięki marce LiuJo uczestniczki poznały najnowsze trendy modowe, dowiedziały się, że garnitur jest świetną opcją zarówno na spotkanie biznesowe jak i luźne spotkanie. Wykładowi towarzyszył mini pokaz mody. Przedstawicielki marki Sephora na oczach zebranych pokazały wykonanie lekkiego i prostego makijażu, jednocześnie dając możliwość obejrzenia i przetestowania prezentowanych kosmetyków.

Podkreślano, jak ważne są wszystkie etapy: od pielęgnacji skóry, przez odpowiednio dobrane produkty do makijażu, aż do wykończenia efektu luksusowymi perfumami. Marka Morrocanoil wykonała pokaz tworzenia swobodnej, wakacyjnej fryzury w postaci plażowych loków z użyciem produktów, których głównym składnikiem jest olejek arganowy. Dzięki przedstawicielce Gdańskiego Lotniska im. Lecha Wałęsy uczestniczki poznały komfortowe i dostępne rozwiązania w podróżowaniu, takie jak oferta VIP. Strefa VIP umożliwia latanie z Gdańska w luksusowych warunkach, zapewniając wyjątkowy komfort i wygodę. Publiczność rozruszała trenerka Edyta Szymkiewicz.

Strefa luksusowych marek

W przestrzeni Sopot Marriott Resort & Spa można było poznać ofertę ubrań, kosmetyków i innych luksusowych produktów dla kobiet. Strefa przyciągnęła panie, poszukujące oryginalnego i ekskluzywnego asortymentu. Mogły tam dotknąć i wypróbować różnorodne artykuły, przymierzyć stroje, na przykład jedwabne tuniki z obrazami Barbary Bzdak z pracowni Inna-art.

Czas dla ciała

Luksus czasu to wydarzenie, w którym duży nacisk kładzie się również na ruch i odpoczynek. Uczestniczki miały zatem możliwość skorzystania z ćwiczeń relaksacyjnych „Kobieca Energia” i „Kobiece Biodra” – dla wzmocnienia ciała i umysłu oraz zajęć w basenie. Część pań wolała intensywne zajęcia, inna korzystała ze stref relaksacyjnych, na przykład jacuzzi i saun oraz warsztatów masażu twarzy.

Upominki i nagrody

Wszystkie uczestniczki otrzymały pakiety upominków od sponsorów wydarzenia, wśród których znalazły się m.in. produkty kosmetyczne, akcesoria oraz bony zniżkowe. Dodatkową atrakcją było losowanie nagród, wśród których były pakiety kosmetyków, usługi lotnicze, konsultacja couchingowa i jedwabne apaszki.

Kobiety dla kobiet

Liczne grono uczestniczek udowadnia, że takie wydarzenia są potrzebne. 140 kobiet skorzystało z warsztatów, pokazów i strefy relaksu. W ich wypowiedziach można było usłyszeć zadowolenie, poczucie zaopiekowania i chęć zainspirowania się zdobytą wiedzą. Panie integrowały się nie tylko podczas zajęć, ale także przy luksusowym bufecie oraz serwowanych w strefie basenów drinkach, także bezalkoholowych. Wśród uczestniczek były kobiety biznesu, artystki oraz panie, którym sprezentowano bilety. Wszystkie deklarowały chęć ponownego udziału. Organizatorki zapowiedziały szóstą edycję Luksusu Czasu na 6 października. Z pewnością nie zabraknie kolejnych atrakcji, prelekcji i powiewu luskusu.

Patronem medialnym wydarzenia był Express Biznesu.

Dorota Lińska – Złoch

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl