W Parku Handlowym Matarnia duży nacisk kładzie się na rozwój lokalnego biznesu oraz dostosowywanie działań do potrzeb nie tylko klientów, mieszkańców, ale i przedsiębiorców działających w regionie.
W Parku Handlowym Matarnia duży nacisk kładzie się na rozwój lokalnego biznesu oraz dostosowywanie działań do potrzeb nie tylko klientów, mieszkańców, ale i przedsiębiorców działających w regionie.
W Parku Handlowym Matarnia duży nacisk kładzie się na rozwój lokalnego biznesu oraz dostosowywanie działań do potrzeb nie tylko klientów, mieszkańców, ale i przedsiębiorców działających w regionie.
Zarządzający tym obiektem dążą do tworzenia sprzyjającego środowiska, które wspiera aktywność gospodarczą oraz wzrost samoświadomości wśród lokalnej społeczności. W tym celu intensywnie organizowane są wydarzenia integrujące mieszkańców, czy lokalnych przedsiębiorców, co przyczynia się do budowania silniejszej wymiany i współpracy.
Intensywne miesiące
W mijającym roku z radością przeprowadzono szereg imprez, takich jak Dzień Dziecka, tradycyjnie Wielkanoc, czy letnie pikniki, które nie tylko ożywiły lokalne relacje, ale także stanowiły doskonałą platformę do promocji lokalnych firm. W Parku Handlowym Matarnia stawia się na współpracę, dlatego zaproszono lokalnych przedsiębiorców do aktywnego uczestnictwa w tych wydarzeniach.
W odpowiedzi na potrzeby społeczności uruchomiono regularnie mobilne punkty usługowe, które oferują różnorodne usługi – od możliwości wyrobienia kart mieszkańca po informacje o budżecie obywatelskim. To działanie spotyka się z szerokim uznaniem, dlatego w planach jest kontynuowanie tego kierunku.
Proekologiczne akcje, takie jak Punkt Wymiany Roślin oraz zbiórki elektrośmieci, angażują mieszkańców w działania na rzecz ochrony środowiska, a także otwierają nowe możliwości dla lokalnych producentów, którzy mogą promować ekologiczne produkty i usługi.
Korzyści dla różnych grup
Park Handlowy Matarnia jest postrzegany jako przestrzeń do budowania współpracy. Dlatego Centrum to idealne miejsce dla lokalnych przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać własne marki i dotrzeć do szerszej grupy Klientów.
– Jesteśmy przekonani, że PH Matarnię można rozwijać w sposób, który przynosi korzyści zarówno Mieszkańcom, jak i lokalnym przedsiębiorcom. Dlatego nasze działania ściśle wiążą się z potrzebami społeczności oraz aktualnymi trendami rynkowymi. Razem możemy tworzyć przestrzeń sprzyjającą integracji, czy rozwojowi biznesu w naszym regionie, czyniąc Park Handlowy Matarnia miejscem tętniącym życiem – to jest nasz cel – mówi Katarzyna Szymańska, Dyrektorka Parku Handlowego Matarnia.
Zakończenie wakacyjnej akcji
W ostatnim czasie zakończono akcję promującą Centrum, a szczególnie branżę DIY/Home Decor, która trwała przez całe wakacje. Aby przywitać i pożegnać lato, zorganizowano grillowanie i atrakcje dla dzieci, co sprzyjało integracji wszystkich odwiedzających oraz lokalnych sprzedawców i rzemieślników. Już w drugiej połowie września planowane jest uruchomienie 4-tygodniowego eventu „MAMY SPOSÓB NA IDEALNE ZAKUPY”, z udziałem znanych trójmiejskich influencerów oraz lokalnych producentów, co wpłynie na zwiększenie rozpoznawalności marek.
– W Parku Handlowym Matarnia chcemy być miejscem, które łączy różne pokolenia i zachęca do aktywności społecznej. Wierzymy, że różnorodne wydarzenia i inicjatywy mogą inspirować mieszkańców do wspólnego działania oraz rozwoju lokalnego rynku – przyznaje Katarzyna Szymańska, Dyrektorka Parku Handlowego.
Finałem całej akcji będzie metamorfoza dla zwycięzców oraz profesjonalna sesja zdjęciowa, co z pewnością dostarczy niezapomnianych chwil.
Patrząc w przyszłość, Matarnia nie zamierza zwalniać tempa działań. Już teraz planowane są przedsięwzięcia na 2025 rok, które będą koncentrować się na promowaniu zdrowego stylu życia oraz profilaktyki zdrowotnej we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami. Zwiększenie świadomości ekologicznej oraz well-beingu wśród gości jest priorytetem. Dlatego władze obiektu pragną, aby PH Matarnia postrzegano jako miejsce pełne możliwości, sprzyjające zarówno Mieszkańcom, jak i przedsiębiorcom.
fot. Mikołaj Katus