Teatr Szekspirowski był przestrzenią, gdzie doskonałą harmonię tworzyły wykwintna kolacja, luksusowy pokaz i akcenty rozrywkowe. Tak wyglądała dziewiąta edycja gali Luxury Night.
Teatr Szekspirowski był przestrzenią, gdzie doskonałą harmonię tworzyły wykwintna kolacja, luksusowy pokaz i akcenty rozrywkowe. Tak wyglądała dziewiąta edycja gali Luxury Night.
Teatr Szekspirowski był przestrzenią, gdzie doskonałą harmonię tworzyły wykwintna kolacja, luksusowy pokaz i akcenty rozrywkowe. Tak wyglądała dziewiąta edycja gali Luxury Night.
Wydarzenie firmowane przez trójmiejski zespół Citi Handlowy oraz współpartnerów obfitowało w atrakcje dla przybyłych gości, którzy mieli okazję poznać rynkowe nowości z segmentu dóbr luksusowych, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem w Polsce. Prezentacjom oraz rozmowom towarzyszyła elegancja atmosfera.
Koncepcją wydarzenia było połączenie aspektów związanych z rynkami finansowymi z elementami artystycznymi, biznesowymi oraz dobrego humoru, którą w tym roku dostarczył Kabaret K2.
Nad treścią dotyczącą rynków finansowych czuwa zawsze wybrany partner z ramienia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych współpracujących z Bankiem Citi Handlowy. Tym razem, drugi rok z rzędu, było to Goldman Sachs TFI, którego Dyrektor Wykonawczy Paweł Sadowski poprowadził seminarium inwestycyjne. Nie zabrakło również nagród dla uczestników Luxury Night, które wraz z partnerami wydarzenia wręczał Przemysław Kisielewski, Dyrektor Zespołu Opiekunów Klienta Citigold.
– Wydarzenie Luxury Night rośnie w siłę z każdym rokiem. Kiedy zaczynaliśmy 11 lat temu (2 lata przerwy wynikającej z COVID), nie sądziliśmy, że nasz event urośnie do takiej rangi. Z eventu na niecałe 100 osób, wydarzenie urosło do ponad 250 uczestników w tym roku. Cieszymy się z tego powodzenia i zainteresowania wśród naszych Klientów oraz tych od naszych Partnerów, którym bardzo dziękujemy za przyjęcie zaproszenia na to ważne dla nas wydarzenie – mówi Łukasz Stybner, Dyrektor Regionalny Segmentu Klientów Zamożnych.
Sama gala nie doszłaby do skutku, gdyby nie pozostali partnerzy. W tym roku byli nimi: Mercedes-Benz Witman, Mesmetric, Dr. Anna Butowska Medycyna Estetyczna, Moroccanoil, Noberu, Tailors Club. Partnerem wydarzenia po raz pierwszy była również gdyńska Restauracja Biały Królik z Marcinem Popielarzem na czele, która zaprosiła uczestników w kulinarną podróż serwując wykwintną przystawkę oraz deser.
– Luxury Night to event wypełniony wysoką jakością i biznesową atmosferą. Tego typu imprezy przybliżają naszym klientom najciekawsze, często innowacyjne produkty oraz usługi z segmentu premium. W przeszłości były to m.in. diamenty, a w tym roku – luksusowe samochody. Jako wieloletni partner tego prestiżowego wydarzenia mogliśmy też przedstawić nasze nowe projekty inwestycyjne z obsługą hotelową. Luxury Night to również źródło trendów na nadchodzące lata – choćby z tego powodu warto być częścią tego wydarzenia. Cenimy sobie również możliwość odbywania kuluarowych rozmów z ważnymi klientami i partnerami biznesowymi w nieco luźniejszej atmosferze – Bartłomiej Oset, Wiceprezes Zarządu, NDI Development.
Zapraszamy na galerię zdjęć pod poniższym linkiem.