Polscy klienci będą mogli w salonach dostrzec dwupaliwową wersję popularnego Mitsubishi Colt, który od premiery sprzed prawie dwóch lat zbiera dobre opinie.
Polscy klienci będą mogli w salonach dostrzec dwupaliwową wersję popularnego Mitsubishi Colt, który od premiery sprzed prawie dwóch lat zbiera dobre opinie.
Polscy klienci będą mogli w salonach dostrzec dwupaliwową wersję popularnego Mitsubishi Colt, który od premiery sprzed prawie dwóch lat zbiera dobre opinie.
Ten model dysponuje dwoma zbiornikami: 32-litrowym zbiornikiem gazu oraz 39-litrowym – benzyny. Przy 100% zapełnieniu, jadąc w dobrych warunkach, można uzyskać zasięg do 450 km z włączoną instalacją gazową (spalanie 6,9 l/100 km) plus do 750 km na benzynie (spalanie 5,2 l/100 km). Łącznie można pokonać do 1200 km.
Ekonomia w harmonii z ekologią
Dla wielu klientów ważnym argumentem, decydującym o zakupie będzie również walor ekologiczny zasilania gazowego. Spalanie LPG oznacza niższą emisję szkodliwych związków. Dla tego modelu różnica wynosi w cyklu mieszanym 120 g/km CO2 w trybie zasilania benzyną, a 107 g/km CO2 w trybie LPG.
Mitsubishi Colt wyposażony w dwupaliwowy, trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,0-litra i mocy 100 KM. Współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną, dostępny będzie w wersji Invite. Potencjalny właściciel będzie miał wtedy do dyspozycji stację multimedialną SDA z 7-calowym ekranem, oferującą bezprzewodowy interfejs Android Auto lub Apple CarPlay, a także użyteczne elektroniczne dodatki: system dostępu bezkluczykowego, system głośnomówiący Bluetooth do komunikacji i obsługi smartfona oraz ładowarkę indukcyjną.
Duży komfort jazdy
Komfort prowadzenia auta podnoszą: automatyczna klimatyzacja, kierownica obszyta skórą syntetyczną, tempomat oraz elektrycznie składane lusterka. Ochronę na miejskich parkingach zapewniają przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamera cofania.
Wszystkie istotne informacje przekazuje kierowcy znajdujący się przed kierowcą cyfrowy wyświetlacz zegarów. Natomiast pakiet zaawansowanych systemów bezpieczeństwa dba o mniejsze zmęczenie i stres. Na niego składają się: system wspomagania utrzymania na pasie ruchu (LKA), system rozpoznawania znaków drogowych (TSR), system ostrzegania o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu (LDW), system ograniczający skutki kolizji czołowych oraz system wspomagania ruszania na wzniesieniu. Do tego dochodzi system eCall.
Przemysław Schenk / press.mitsubishi.pl
fot. press.mitsubishi.pl