Partnerzy

Wyszukiwarka

Wywiady
Lato ma kolor Szafiru

Z Marcinem Curyło Dyrektorem Sprzedaży Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze rozmawia Zdzisława Mochnacz Hotel Szafir w sezonie letnim 2017 roku może pochwalić się… – Obecny sezon letni jest trudnym sezonem dla branży hotelarskiej pod względem sprzedaży. Wpływ na tę sytuację ma przyrost obiektów hotelarskich, a co za tym idzie wzrost konkurencyjności, jak i deszczowa pogoda, […]

Redakcja
2017-08-07
4 minuty czytania

Z Marcinem Curyło Dyrektorem Sprzedaży Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze rozmawia Zdzisława Mochnacz

Hotel Szafir w sezonie letnim 2017 roku może pochwalić się…

– Obecny sezon letni jest trudnym sezonem dla branży hotelarskiej pod względem sprzedaży. Wpływ na tę sytuację ma przyrost obiektów hotelarskich, a co za tym idzie wzrost konkurencyjności, jak i deszczowa pogoda, która nie sprzyja plażowiczom. Ten ciężki okres pokazuje mocną pozycję hotelu Szafir na tle konkurencji. Hotel może pochwalić się wysokim obłożeniem, zadowolonymi i powracającymi Gośćmi, dwukrotnym wzrostem sprzedaży usług SPA w porównaniu do roku poprzedniego oraz mocnym, stałym i zaangażowanym personelem.

Co Was wyróżnia spośród innych hoteli nad naszym pięknym morzem?

– Hotel Szafir wyróżnia wyjątkowa lokalizacja, nowoczesne i eleganckie wnętrza, szeroki wachlarz usług, jak i smaczna kuchnia. Szafir jako nieliczny obiekt posiada taras widokowy na dachu z częścią wypoczynkową i sezonowym drink barem. Widok z tarasu rozciąga się na Jastrzębią Górę i okolicę. Hotel Szafir to nie tylko obiekt, to także emocje, uczucia i wspomnienia. To zadowoleni Goście i uśmiechnięte twarze dzieci. Szafir wyróżnia panująca tam atmosfera, o którą dba dyrekcja i pracownicy.

Plany na najbliższą przyszłość?

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Gości oraz rynku, wciąż doskonaląc jakość oferowanych usług, planujemy podnieść standard hotelu o kolejną czwartą gwiazdkę. Wzrost kategorii obiektu przyczyni się do pozyskania nowej grupy Gości oraz sprawi, że hotel Szafir będzie jedynym czterogwiazdkowym hotelem w Jastrzębiej Górze i najbliższej okolicy. Okres jesienno-zimowy chcemy wykorzystać na rozbudowę restauracji i tym samym zwiększyć ilość miejsc. Rośnie zapotrzebowanie na imprezy grupowe, spotkania firmowe czy wesela. Dlatego niezbędne jest zwiększenie sali restauracyjnej wraz z zapleczem i infrastrukturą. Nie ukrywam, iż właściciel hotelu Szafir patrzy daleko w przód i mocno myśli o rozbudowie hotelu o kolejne dwa piętra, zostały nawet przygotowane plany rozbudowy. Na tym etapie jeszcze nie chcę zdradzić, co ujęto w planach, patrząc na wizualizację będzie to na pewno efekt “wow”.

Jesień nad morzem zaprasza także na spotkania biznesowe i firmowe. Hotel Szafir to również takie miejsce?

– Oczywiście. Hotel Szafir to idealne miejsce na szkolenia, konferencje i spotkania biznesowe. Każdego roku wraz z początkiem jesieni odbywają się u nas tego typu imprezy i trwają do początku czerwca. Hotel Szafir jest w pełni przygotowany i wyposażony do organizacji spotkań biznesowych. W swojej ofercie posiada klimatyzowane sale konferencyjne z nowoczesnym sprzętem projekcyjnym, bogatą ofertę gastronomiczną oraz szeroką gamą atrakcji i usług towarzyszących szkoleniom. Podchodzimy do każdego Gościa biznesowego indywidualnie i staramy się sprostać największym wymaganiom. Np. organizowaliśmy dla grup konferencyjnych regaty po Zatoce Puckiej, przejażdżki offroad i quadami oraz październikową kąpiel w Morzu Bałtyckim, czyli „morsowanie”.

Czym dla Pana jest hotelarstwo ?

– Po maturze, jako młody niedoświadczony człowiek, stanąłem przed dylematem wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej. Wybierałem między dwiema bardzo skrajnymi dziedzinami: informatyka lub hotelarstwo. Wybór padł na hotelarstwo – do dzisiaj nie żałuje swojej decyzji. Hotelarstwo jest dla mnie przygodą, misją, wyzwaniem. Daje mi poczucie satysfakcji oraz zawodowego spełnienia. Hotelarstwo aktualnie jest branżą dynamicznie rozwijającą się, wymagającą. W tym zawodzie cały czas trzeba się rozwijać, doskonalić, ponieważ branża codziennie zaskakuje czymś nowym. Cieszy mnie szeroki zakres usług tej branży, codzienny kontakt z Gośćmi hotelowymi. Jestem osobą, która lubi nowe i zaawansowane technologie, a branża hotelarska jest idealnym miejscem do wykorzystania tego typu wiedzy oraz narzędzi.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl