Marcopol to wiodący, polski producent i dostawca elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu w Europie. Od ponad piętnastu lat flota firmy opiera się na autach zakupionych w Toyota Walder. W tym roku po raz pierwszy Marcopol zdecydował się na zakup pojazdów wyposażonych w silniki hybrydowe. – Jako odpowiedzialna społecznie firma, Marcopol dba, aby nasza działalność była przyjazna […]
Redakcja
2017-08-30
2 minuty czytania
Marcopol to wiodący, polski producent i dostawca elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu w Europie. Od ponad piętnastu lat flota firmy opiera się na autach zakupionych w Toyota Walder.
W tym roku po raz pierwszy Marcopol zdecydował się na zakup pojazdów wyposażonych w silniki hybrydowe. – Jako odpowiedzialna społecznie firma, Marcopol dba, aby nasza działalność była przyjazna dla środowiska naturalnego. Właśnie dlatego wybór padł na ofertę Toyoty – informuje Karolina Trzęsicka-Cyman, Kierownik Logistyki. – Dokonując wyboru pojazdów firma Marcopol kierowała się przede wszystkim aspektem ekologicznym – twierdzi Błażej Czaplicki, opiekun Klienta Biznesowego w firmie Toyota Walder – Nasi Klienci coraz częściej i z dużo większym przekonaniem sięgają po pojazdy, które są przyjazne dla środowiska. Od zakupywanych pojazdów oczekują nie tylko efektywnego wyglądu, niskich kosztów eksploatacji oraz niezawodności. Mają też świadomość, że zakup pojazdu z silnikiem hybrydowym jest dla nich przede wszystkim doskonałą inwestycją. Dzięki niej zyskują niezawodność i znacznie bardziej ekonomiczną jazdę. Toyota Auris wyposażona w silnik hybrydowy, zużywa w ruchu miejskim średnio zaledwie 3,5 litra paliwa na 100km. Pojazdy hybrydowe pozbawione są wielu awaryjnych części, które posiadają samochody o tradycyjnych silnikach. Należą do nich między innymi alternator, rozrusznik czy tradycyjne sprzęgło – a więc te elementy, które w przypadku awarii, generują największe koszty naprawy.