Morskie podboje „Pracodawców Pomorza”
Tytułowe podboje to nic innego jak z sukcesem zrealizowana misja poszerzania horyzontów na pokładzie zmierzającego do Karlskrony promu Stena Spirit, który pod koniec września był dla „Pracodawców Pomorza” nową przestrzenią integracji, networkingu znanego z cyklu „Biznes to Relacje” i spotkań z wyjątkowymi gośćmi.
Dzięki inicjatywie operatora Stena Line, mogliśmy zaproponować Państwu zupełnie nowy format spędzania czasu w gronie naszych firm członkowskich, wypełniając morską podróż z Gdyni do Karlskrony programem, którego główny akcent położyliśmy na rozwój poprzez podróże, gdyż, jak mawiał Hans Christian Andersen, podróżować znaczy żyć… W piątkowy wieczór dyrektor „Pracodawców Pomorza” Tomasz Limon wraz z Justyną Wojtaszczyk z KeyK Project Marketing&Media i Ireneuszem Osińskim z Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów zaprosił do kreatywnej gry drużynowej pn. „Wyprawa w nieznane z nieZNAJOMYM”. W sobotę poznaliśmy dwie wyjątkowe osobowości podróżnicze. Pierwszy z prelegentów, urodzony w Gdańsku Michał Kochańczyk, z wykształcenia ekonomista i afrykanista, to jeden z najbardziej wszechstronnych polskich globtroterów. Jako alpinista, polarnik, żeglarz i kajakarz stale przesuwał granice ludzkich ograniczeń. Młodsze pokolenia kontynuują przecieranie ścieżek służących poznaniu kultur świata, czego ciekawym przykładem był nasz drugi prelegent, torunianin, absolwent wydziału filologii romańskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Tomasz Owsiany. Związany publicystyczną działalnością z miesięcznikiem „Poznaj Świat”, Tomasz Owsiany dał poznać się szerszemu gronu odbiorców literatury podróżniczej za sprawą swojej pierwszej dużej publikacji, czyli książki pt. „Madagaskar. Tomek na Czerwonej Wyspie”, w której opisał doświadczenia z pobytu w madagaskarskiej głuszy, gdzie pełnił rolę nauczyciela francuskiego w ramach misji katolickiej. O znaczeniu pasji w życiu zawodowym, o udziale szczerości w pełnym wyrażaniu siebie w biznesie, opowiedział podczas prelekcji zatytułowanej „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne” Ireneusz Osiński, Pełnomocnik Zarządu „Pracodawców Pomorza” ds. Relacji Biznesowych. Relacje z klientami i praca na rzecz wzorcowej komunikacji z klientami/odbiorcami marki była z kolei sednem wystąpienia Justyny Wojtaszczyk, której prezentacja „Media społecznościowe. Zło czy wielka szansa” stanowiła punkt wyjścia do dyskusji na temat etyki definiującej dopuszczalne formuły komunikacji z klientami przy tworzeniu kampanii wizerunkowych produktów dużych, znaczący się marek.