P

Ponad 200 autoryzowanych serwisów samochodowych 20 różnych marek zostało poddanych ocenie. Jakie są wyniki?

Test został przeprowadzony i opracowany przez ogólnopolski tygodnik „Auto Świat”. Trójmiejskie autoryzowane stacje obsługi uplasowały się wysoko w rankingu i otrzymały dobre oceny. Pod uwagę wzięto wiele aspektów, przeanalizowano sytuacje, z którymi na co dzień spotykają się klienci serwisów. Oceniano zatem łatwość i różne możliwości umawiania się do serwisu, samą wizytę w serwisie, jakość wykonanych napraw i to, czy pracownikom udało się wykryć dodatkowe usterki. Punkty stacje obsługi dostawały m.in. za to, czy była możliwość umówienia się na konkretny termin telefonicznie i mailowo, w jaki sposób doradca zajmował się klientem, czy czas oczekiwania był krótki, czy serwisanci potrafili postawić trafną diagnozę. Ale nie tylko – liczył się też dostęp do serwisu, czytelność oznakowania, sposób wydania samochodu po naprawie oraz to, czy w kilka dni po wykonaniu usługi przedstawiciel serwisu skontaktował się z klientem w celu zapytania o ocenę wizyty i jakości obsługi. Podczas wizyty w serwisie najistotniejszą sprawą jest fachowe usunięcie usterki. Dlatego „pod lupę” wzięto mechaników. Przeprowadzający test spreparowali usterki w samochodach, które oddawano do naprawy, a mechanicy mieli za zadanie znaleźć je i usunąć.