Partnerzy

Wyszukiwarka

Biznes
Business Networking Event – nowa jakość sieciowania

Kluczem do udanego networkingu jest wymiana doświadczeń i wzajemne uzupełnianie się kompetencji tak, aby każdy mógł wynieść wiedzę i wsparcie od partnerów biznesowych z całego spektrum branż. O taki rodzaj interakcji zabiega m.in. Ireneusz Osiński, Prezes Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów, Pełnomocnik Zarządu „Pracodawców Pomorza” ds. Relacji Biznesowych. 15 czerwca w Teatrze Szekspirowskim zainaugurował nowy […]

Redakcja
2018-06-09
3 minuty czytania

Kluczem do udanego networkingu jest wymiana doświadczeń i wzajemne uzupełnianie się kompetencji tak, aby każdy mógł wynieść wiedzę i wsparcie od partnerów biznesowych z całego spektrum branż.

O taki rodzaj interakcji zabiega m.in. Ireneusz Osiński, Prezes Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów, Pełnomocnik Zarządu „Pracodawców Pomorza” ds. Relacji Biznesowych. 15 czerwca w Teatrze Szekspirowskim zainaugurował nowy cykl spotkań – Business Networking Event. Spotkanie prowadzone pod hasłem „Branding & jakość” odkryło branżowe wyzwania i warsztat pracy prelegentów. Tadeusz II Piotr Górski, Dyrektor Strategiczny BrandLIVE, odpowiedzialny za ponad 300 realizacji brandingowych dla największych globalnych marek, opowiedział o procesie budowania marki i komunikacji z klientem, jak również o finansowych korzyściach płynących z kreacji marki i komercjalizacji. Wziął również udział w sesji pytań prowadzonej przez Ireneusza Osińskiego, przy wsparciu dr. Michała Ćwiąkały z Instytutu Badawczego Innowacyjnych Technologii, a przy tym Pełnomocnika „Pracodawców Pomorza” ds. Własności Intelektualnej. Dyrektor Hotelgram Polska Natalia Tyszkiewicz kładła nacisk podczas swojego wystąpienia na znaczeniu nowoczesnych technologii w aspekcie budowania pozytywnego odbioru usług przez klienta końcowego i zwiększenia zysków. Infrastruktura Hotelgram wpisuje się w kategorię informatycznych usług o dużej elastyczności i intuicyjności. Idąc tropem inwestycji w branding destynacji turystycznych i biznesowych, głos zabrali: Maciej Orban, założyciel Grupy Kapitałowej Assidus oraz Jacek Fabijańczuk, Prezes Zarządu Fax Tax & Accountancy, Wiceprezes Arab Gulf Polish Business Club. Odpowiedzieli na pytanie, czy inwestowanie w Zjednoczonych Emiratach Arabskich znajduje się w zasięgu polskich przedsiębiorców. Głównym punktem wydarzenia był panel dyskusyjny specjalistów z udziałem prelegentów, a ponadto: Doroty Połom, manager zajmującej się budową relacji z klientami i brandingiem (obecnie m.in. dla firmy Nata), właścicielki i Dyrektor Holistic Care Medical Clinic Karoliny Sozańskiej (Przewodniczącej Forum Kobiet Biznesu „Pracodawców Pomorza”) oraz Diany Volokhovej z Kawiarni Cukierni Więcej!, finalistki drugiej edycji polskiego programu kulinarnego MasterChef. W programie spotkania uwzględniony został wątek udanego brandingu kampanii charytatywnych. Kamil Żuk, Dyrektor Pomorskiego Oddziału Okręgowego PCK w Gdańsku, przedstawił znany przykład akcji „Bardzo Dobre Maniery”, wdrożonej kilka lat temu przez Polski Czerwony Krzyż, w którym udział wziął aktor Mirosław Zbrojewicz. Artystyczną przestrzeń piątkowego Business Networking Event wypełniły występy artystyczne tancerzy z Klubu Sportowego Akademia Tańca Smooth Gdańsk – posiadaczy najwyższej krajowej klasy mistrzowskiej „A”.

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl