Kolejna kampania edukacyjno-informacyjna skierowana do wypoczywających na terenie kurortu. Sopot apeluje do osób, które hałasują, śmiecą i przeszkadzają mieszkańcom. Miasto wydrukowało 2 tys. plakatów w języku polskim i angielskim, które trafiły do zarządców nieruchomości i spółdzielni. Można na nich zapoznać się z informacjami z zakresu uszanowania spokoju sąsiadów, czystości, korzystania z toalet publicznych oraz prawidłowego […]
Redakcja
2018-07-18
1 minuta czytania
Kolejna kampania edukacyjno-informacyjna skierowana do wypoczywających na terenie kurortu. Sopot apeluje do osób, które hałasują, śmiecą i przeszkadzają mieszkańcom.
Miasto wydrukowało 2 tys. plakatów w języku polskim i angielskim, które trafiły do zarządców nieruchomości i spółdzielni. Można na nich zapoznać się z informacjami z zakresu uszanowania spokoju sąsiadów, czystości, korzystania z toalet publicznych oraz prawidłowego parkowania.
– To taki savoir-vivre kulturalnego turysty – mówi prezydent Jacek Karnowski.
– Niektórzy goście nie zdają sobie sprawy z tego, że spożywanie przysłowiowego piwa pod chmurką nie jest w Sopocie legalne. Zapominają także o tym, że za ścianą ich apartamentu nierzadko mieszka sopocka rodzina, która nie ma ochoty słuchać nocnych hałasów czy sprzątać za kogoś klatkę schodową.
Plakaty, które są elementem akcji „Turysto, szanuj Sopot”, pojawiły się m.in. na słupach miejskich. Materiały są również dystrybuowane w punkcie Informacji Turystycznej na lotnisku.