Partnerzy

Wyszukiwarka

Lifestyle
Jakie to były wakacje?

Tegoroczne lato zaskoczyło nas przede wszystkim upalną pogodą, która utrzymywała się od czerwca do końca sierpnia oraz wyjątkowo ciepłą jak na nasz klimat wodą w Bałtyku. O to czy gorący urlop, wakacje podobały się turystom – Magdalena Gwiazda zapytała Marcina Curyło, Dyrektora sprzedaży Hotelu Szafir. Panie Marcinie: był żar? Oj tak! Podczas licznych rozmów z […]

Redakcja
2018-08-30
2 minuty czytania

Tegoroczne lato zaskoczyło nas przede wszystkim upalną pogodą, która utrzymywała się od czerwca do końca sierpnia oraz wyjątkowo ciepłą jak na nasz klimat wodą w Bałtyku. O to czy gorący urlop, wakacje podobały się turystom – Magdalena Gwiazda zapytała Marcina Curyło, Dyrektora sprzedaży Hotelu Szafir.

Panie Marcinie: był żar?

Oj tak! Podczas licznych rozmów z naszymi Gośćmi często padał komentarz, iż w końcu mamy klimat jak nad Morzem Śródziemnym. Ta sytuacja spowodowała wzmożony ruch turystyczny w Jastrzębiej Górze jak i na całym polskim wybrzeżu. Nie ominęło to także naszego hotelu.

Sezon od razu „wypalił”?

Początek lipca nie był jednak tak kolorowy, jak mógłby się wydawać. Część obiektów w Jastrzębiej Górze stało pustych, a w hotelu Szafir pokoje sprzedawaliśmy zaledwie z kilkudniowym wyprzedzeniem. Prawdopodobnie wpływ na ten fakt miało kilka czynników: począwszy od Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, plagi sinic w Bałtyku, a skończywszy na zwiększonej bazie noclegowej.

Jednak później sytuacja się diametralnie zmieniła na korzyść, prawda?

Tak. Druga połowa lipca i sierpień to był wakacyjny szał! Rzesza turystów napływała do wszystkich nadmorskich miejscowości, telefony dzwoniły u nas bez przerwy.

Wiadomo już, jak przełożyło się to na sprzedaż w Waszym hotelu?

Hotel Szafir odnotował wzrost sprzedaży o 15% w stosunku do sezonu letniego z 2017 roku. Zdecydowany wzrost sprzedaży udało nam się osiągnąć dzięki powiększeniu restauracji hotelowej o kolejne miejsca konsumpcyjne, sprzedaży pakietów wakacyjnych z obiadokolacjami oraz bogatej oferty pakietów i zabiegów SPA. Wszystkie te czynniki jak i praca oraz ogromny wkład całego zespołu hotelu Szafir przyczyniły się kolejnego finansowego sukcesu.

Gratulacje! To teraz, po wakacjach chwila wytchnienia?

Nie do końca. Co prawda sezon letni minął, lecz nie spoczywamy na laurach. Przygotowaliśmy dla naszych gości bogatą ofertę pobytowych pakietów jesiennych, pakietów SPA jaki i oferty szkoleniowo – konferencyjne. Chociaż wielu z gości ma jeszcze powakacyjną opaleniznę, to zachęcam do pomyślenia o zimie. Można już zarezerwować pobyt na Boże Narodzenie czy też Sylwestra 🙂

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl