Kampania promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga uznana została za najlepszy projekt w konkursie Creativity International Awards 2018 w USA. Gdańskie studio TOFU za projekt przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku otrzymało w sumie aż dwie nagrody. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby „Złotej kampanii” otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program. Nadto […]
Redakcja
2019-01-10
1 minuta czytania
Kampania promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga uznana została za najlepszy projekt w konkursie Creativity International Awards 2018 w USA.
Gdańskie studio TOFU za projekt przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku otrzymało w sumie aż dwie nagrody. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby „Złotej kampanii” otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program. Nadto plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane za najciekawszy projekt całej tegorocznej edycji Creativity International Awards, otrzymując prestiżowy tytuł „Best in show”.
Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę, biorąc udział w ocenach.