Partnerzy

Wyszukiwarka

Nieruchomości
Targi jako komunikacja rynku

W Polsat Plus Arena Gdynia goście mogli uczestniczyć w jedynej w tym sezonie imprezie wystawienniczej poświęconej nieruchomościom.

Redakcja
2025-04-13
2 minuty czytania

W Polsat Plus Arena Gdynia goście mogli uczestniczyć w jedynej w tym sezonie imprezie wystawienniczej poświęconej nieruchomościom.

W ramach Pomorskich Targów Mieszkaniowych DOM MIESZKANIE WNĘTRZE odwiedzający mieli możliwość zapoznania się i porównania aktualnych ofert trójmiejskich deweloperów i pośredników wystawiających się na targach, indywidualnych negocjacji, wyboru najlepszych dla siebie opcji.

– Targi udowodniły, że wszelkie głosy mówiące o śmierci takich wydarzeń, były  przedwczesne. Duża frekwencja klientów i wystawców potwierdza, że rynek nadal potrzebuje własnego święta, gdzie w jednym miejscu spotyka się aktualna oferta z bieżącym zapotrzebowaniem. Natomiast bezpośredni kontakt klienta ze sprzedawcą stanowią zdrową podstawę relacji handlowych, a czasy dominacji oferentów i łatwej sprzedaży, w tym sprzedaży „przez Internet i telefon” się skończyły. Wraca rynek klienta. Potwierdzają to opinie odwiedzających targi. Wystawcy z kolei uważają, że w obliczu spowolnienia sprzedaży w ostatnich miesiącach, obecność na targach, to szansa na wygranie sezonu – tłumaczy organizator targów, Anna Szweda, właściciel Pomerania Expo.

Wiedza i rynkowa oferta

Na targach był dostępny szeroki wybór mieszkań we wszelkich rozmiarach od kawalerek do dużych mieszkań czy apartamentów, a także domy. Oprócz opcji krajowych nie brakowało  propozycji z rynków hiszpańskiego i cypryjskiego.

Podczas trwania tego wydarzenia każdy zainteresowany mógł znaleźć bezpośrednie oferty największych banków oferujących hipoteki, ubezpieczenia mieszkaniowe i kredytowe lub uzyskać wsparcie ekspertów pośrednictwa finansowego, którzy w ofertach łączą oferty kredytowe, ubezpieczeniowe różnych banków oraz towarzystw.

Jednym z magnesów przyciągających klientów na targi był bogaty program merytoryczny. Odwiedzający mogli dowiedzieć się, od czego zacząć zakup pierwszego w życiu mieszkania lub rozpocząć przygodę inwestycyjną na rynku nieruchomości. To była okazja do uzyskania cennej oraz praktycznej wiedzy.

Ta edycja targów pokazała, że takie wydarzenia ponownie stają się istotną płaszczyzną komunikacyjną i transakcyjną rynku nieruchomości, a przynajmniej dla klientów i inwestorów indywidualnych.

Przemysław Schenk

fot. Przemysław Schenk

Reklama na portalu expressbiznesu.plReklama na portalu expressbiznesu.pl