Pojawiła się znakomita informacja dla lokalnego sportu. Trefl Sopot i Trefl Gdańsk przedłużyli umowę z dotychczasowym sponsorem strategicznym Portem Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy.
Pojawiła się znakomita informacja dla lokalnego sportu. Trefl Sopot i Trefl Gdańsk przedłużyli umowę z dotychczasowym sponsorem strategicznym Portem Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy.
Pojawiła się znakomita informacja dla lokalnego sportu. Trefl Sopot i Trefl Gdańsk przedłużyli umowę z dotychczasowym sponsorem strategicznym Portem Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy.
Całemu przedłużeniu owocnej współpracy towarzyszyły wspaniałe okoliczności. Umowa została podpisana w trakcie przerwy domowego spotkania koszykarskiego z Dzikami Warszawa, który Trefl wygrał 81:70.
– To już 15 lat współpracy Portu Lotniczego Gdańsk z Trefem Sopot. Wspieranie lokalnego sportu jest dla naszej firmy bardzo ważne. Port Lotniczy może promować siebie jako bramę do regionu, który tętni życiem sportowym i kulturalnym. Jestem przekonany, że to wzmacnia pozytywny odbiór naszej marki wśród mieszkańców oraz potencjalnych klientów. Ponadto sponsorowanie sportu stwarza okazje do budowania relacji z innymi firmami i instytucjami – powiedział po podpisaniu umowy Tomasz Kloskowski, prezes Portu Lotniczego Gdańsk. im. Lecha Wałęsy.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że ta współpraca trwa już 15 lat. W czerwcu rozpoczniemy świętowanie 30-tych urodzin Trefla Sopot, co oznacza, że przez dokładnie połowę czasu funkcjonowania klubu jest z nami Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że byli i są jednym z naszych najważniejszych Sponsorów. Dzięki ich wsparciu mogliśmy wrócić do gry o najwyższe cele i cieszyć się z Pucharu Polski 2023 oraz mistrzostwa Polski 2024. Nie ma przypadku w tym, że nasz dobry czas zbiegł się także z ich świetnymi wynikami. Napędzamy się własnymi sukcesami i wierzę, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa – mówi Marek Wierzbicki, prezes Trefla Sopot.
Wspólne działania rozpoczęły się w 2010 roku, a dotyczą one wielu płaszczyzn. Przykładem jest eksponowanie logo gdańskiego lotniska m.in. na strojach meczowych. Ponadto koszykarzy do walki zagrzewa lotniskowa maskotka Airnest.
Wcześniej w trakcie pandemii wspólne działania przeniosły się głównie do mediów społecznościowych, gdzie m.in. został zorganizowany konkurs wiedzy o Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Z kolei w czasie świąt Bożego Narodzenia klub włączył się w akcję swojego Sponsora „Pomagamy Mikołajowi przylecieć do dzieci”.
Ponadto lotnisko wspierało program CSR One Team organizowany przez Euroleague Basketball w tym sezonie.
materiały prasowe, Trefl Gdańsk / 058sport
fot. Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy FB