Z

Zaczynał edukację hotelarską w 2015 roku. Od tego czasu zbierał cenne doświadczenie w m.in.: Sofitel Grand Sopot. Zgromadzona wiedza i umiejętności pomogły mu w zdobyciu światowego wyróżnienia.

Jędrzej Król został najlepszym recepcjonistą na świecie, wygrywając w prestiżowym konkursie o randze światowej. The AICR World’s Best Receptionist umożliwia recepcjonistom z całego świata przedstawienie umiejętności w zakresie obsługi, wiedzy na temat recepcji oraz pasji do gościnności. Ten coroczny konkurs jest organizowany przez AICR (The International Association for Deputy Managers and Front Office Managers of Luxury Hotels) – sieć ponad 1000 hotelarzy z całego świata.

– W trakcie światowego finału w Nicei byłem zaskakująco spokojny i wysoce skupiony na celu. Myślę, że to również zasługa nowego, dopracowanego formatu zaimplementowanego w tegorocznej edycji. Organizatorzy doskonale zadbali o komfort wszystkich kandydatów konkursu, a czas spędzony na Lazurowym Wybrzeżu na zawsze zapisze się w mojej pamięci złotymi zgłoskami – mówi Jędrzej Król, nie kryjąc zadowolenia z osiągniętego sukcesu.

Wieloletnia tradycja w nowej formie

Tegoroczna edycja konkursu z prawie 30-letnią tradycją obrała nową formułę. Recepcjoniści zakwalifikowani do finału z 17 państw świata rywalizowali ze sobą przechodząc przez urozmaicone etapy zawodów (Front of House & Back of House Tasks). Finał został podzielony na poszczególne etapy: dwie 10-minutowe scenki rodzajowe z aktorami, jednogodzinne, grupowe zadanie Assessment Centre, trzy półgodzinne zadania pisemne. Taka wymagająca formuła wymagała od uczestników sumiennych przygotowań, co przyznaje tegoroczny zwycięzca. Tym bardziej, że wcześniej musieli wziąć udział w krajowych eliminacjach.

– Moje przygotowania do tego wyzwania rozpoczęły się wraz ze startem edukacji zawodowej, czyli w 2015 roku. Wtedy zacząłem zdobywać wiedzę o hotelarstwie oraz pierwsze cenne doświadczenie. Przygotowania do samego konkursu zacząłem w październiku, gdy podjąłem decyzję o walce o tytuł World’s Best Receptionist 2024. Kierował nimi Krzysztof Studziński Front Office Supervisor, zdobywca 3. miejsca w ubiegłorocznej edycji konkursu. Serdecznie dziękuję mu za wsparcie i długie godziny poświęcone na moją naukę. Dziękuję również Oleksandrze Zabolotnej, Rooms Division Manager w Sofitel Grand Sopot, Karolinie Polaskiej-Patinho, Guest Relations Manager & Chief Concierge w Sofitel Grand Sopot oraz Radosławowi Kacprzakowi, Room Division Manager w Sheraton Sopot – deklaruje Jędrzej Król.

Żywa historia w centrum miasta

Sofitel Grand Sopot to pięciogwiazdkowy hotel  z 98-letnią tradycją. Znajduje się w samym sercu urokliwego Sopotu. Zachwycający widok na morze, prywatna plaża, piękny ogród i sąsiedztwo najdłuższego drewnianego molo w Europie, doskonale oddają wyjątkową atmosferę nadmorskiego kurortu i sprawiają, że pobyt staje się luksusowym wypoczynkiem.

Marka przecierająca szlaki

Sofitel Hotels & Resorts to marka hoteli będących ambasadorem nowoczesnego francuskiego stylu życia, kultury i sztuki na całym świecie. Założona w 1964 r., jest pierwszą międzynarodową marką luksusowych hoteli wywodzącą się z Francji. Oferuje ponad 120 eleganckich i wyjątkowych hoteli w najbardziej cenionych miejscach na świecie.

Emanując wyrafinowanym i dyskretnym wyczuciem nowoczesnego luksusu, zawsze łączy odrobinę francuskiej dekadencji z lokalną kulturą. Kolekcja Sofitel obejmuje takie godne uwagi hotele jak Sofitel Paris Le Faubourg, Sofitel London St James, Sofitel Monachium Bayerpost, Sofitel Dubai The Obelisk, Sofitel Mexico City Reforma, Sofitel Washington DC Lafayette Square, Sofitel Sydney Darling Harbour oraz Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Sofitel jest częścią grupy Accor, światowego lidera w dziedzinie podróży i stylu życia, liczącej ponad 5300 obiektów na całym świecie w ponad 110 krajach. Oferta marki powstaje we współpracy z ALL – Accor Live Limitless, lifestylowym programem lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń. Marka Sofitel jest synonimem prestiżu, elegancji i luksusu.